Shein

För ett tag sedan gjorde jag en beställning på shein. Jag har länge tyckt att de haft så mycket fint men inte vågat beställa med tanke på säkerhet och kvalitet. Men jag chansade och gjorde iallafall en ganska ordentlig beställning, det är ju så billigt också, hehe. Idag kom plaggen, tidigare än beräknat. Å vet ni vad, jag är så nöjd med alla plaggen! Måtten som stod till varje plagg stämde bra och jag tog min vanliga storlek. Jag önska nästan att jag filmat när jag provade för Theodor var så himla gullig med mig när jag provade. Men jag visar plaggen lite här och skriver hans kommentar till varje.
 
En rosa vadlång klänning. "åh vad du är fin mamma"
 
Vit blus med beiga blommor. "den var jättebra"
 
Tunn kimono som jag tänkt ha som kofta "den kan du ha när vi ska på pinchos mamma!"
 
Lång klänning i smått leopardmönster "du ser ut som en drottning"
 
Svarta byxor med rosa blommor "dom kan du ju ha på kalas till och med"
 
Spetts kofta som jag tänkt ha över badkläder typ "så fin! men du borde nog ha något under, det syns igenom" haha så himla gullig fantastisk unge jag har.
 

Kommentarer:

1 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Det var fina plagg du fått :)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

2 Yvonne :

Dom var verkligen snygga och har det där lilla extra och till så bra priser ❤

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

3 sara:

Men vad roligt! Har varit inne på shein minst en gång i veckan senaste veckorna, men inte heller vågat klicka hem. Men kanske får ta tag i att göra det nu, för jag fattade det som att dom hade gratis retur om det var något som inte var bra :)

Svar: ja jätte! ja gör det :D
Pauline Hurtig

4 kerstin ehrenholm:

verkligen fint

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

5 kerstin ehrenholm:

verkligen fint

6 Heléna:

Så mycket fint du har köpt och Theodor är ju bara för söt som stöttar dig i allt! Kram 💖

Svar: tack! ja men eller hur, smälter :D
Pauline Hurtig

7 ullie:

jätte fina plagg
vi har skickat mycket såm stämt med kvalite o stl

8 Ellen:

Så fint, och vad skönt att det passade! Första klänningen ser ju magisk ut :-)
sv: Tack snälla och vad kul att du vill hänga med i graviditeten <3

Svar: ja! tack :)
Pauline Hurtig

9 Ajli:

Vad roligt att du blev nöjd! Det ser jättefint ut, vad kul att det både gick snabbare och var fint :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

10 Jasmine:

Jättefina plagg! Du har en söt unge. <3

(Sent) Svar: Tack för din kommentar.

Kram

Svar: tack :D ja det har jag verkligen :) <3
Pauline Hurtig

Kommentera här: