I famnen

Idag när jag kom hem från jobbet var Theodor extra mammig och ville bara vara i min famn och att jag skulle gå och bära på honom. Inte mig emot, är ju så mysigt. Men han har ju blivit väldigt stor och tung att gå och bära på. Så jag sa till honom att det här nog är sista året som vi kan göra så. Å alltså han blev helt förskräkt lilla gubben. Men när jag förklara att han kan sitta i famnen längre än så så kändes det bättre. Min stora lilla kille. Tänk att han varit så liten och nu är så stor. 1 månad gammal på bilden och om en månad fyller han 6 år.
 
 

Kommentarer:

1 Enna:

<3<3

Svar: <3
Pauline Hurtig

2 Farmor/svärmor :

Lilla hjärtat ❤

Svar: <33
Pauline Hurtig

3 Emelie Andersson :

Åh så söt :) han börjar bli så stor! Sitta i famnen blir man aldrig för stor för :)

Svar: ja <3 nej tur de!
Pauline Hurtig

4 Ajli:

Jag sitter själv i mammas och pappas famn då och då, haha ;) 32 år, 72 kilo! Famnen kan man erbjuda in i det sista <3

Svar: haha ja det är bra! ja så fint :)
Pauline Hurtig

5 johanna:

Men så mysigt när barnen är mammiga och gosiga <3

Svar: jaa <3
Pauline Hurtig

6 Sara:

Aw!! Å så fin bild :)

Svar: tack visst är den! :)
Pauline Hurtig

7 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Oj, tiden går verkligen fort!!

Svar: ja den gör ju det! :I
Pauline Hurtig

8 Anna-Maria:

Oj men lilla sötnosen! Inte lätt att förstå att man blir större så det är svårt att bli buren. Men det går ju alltid att sitta nära och i knät ett bra tag till. Nära kan man ju alltid sitta, även när man är vuxen. :)

Svar: jo :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: