Semester!

 
Nu har jag äntligen gått på semester, tror aldrig att jag har förtjänat det så mycket som i år haha. Det känns verkligen så skönt! Jag hade ju en natt som avslutning, fast jag inte jobbar natt men eftersom att vi är så ont om folk så ställde jag upp då de gick bra för kollegan. Vi hade en superbra natt, så skönt! Jag har sovit ett tag och nu snart när Jonas slutat jobbet så hoppar vi in i bilen och börjar köra ner mot Anderslöv, Skåne, där Jonas lillasyster och hennes sambo bor. Jag kommer inte att blogga något under resan, men på instagram kommer jag att lägga ut, där heter jag Lillafrokenhurtig. Hoppas ni har en jättefin sommar så hörs vi om typ 10 dagar!

Kommentarer:

1 Yvonne :

Trevlig resa 😎 blev så väldigt tomt och tyst här. Saknar er redan 🥰

Svar: tack! 🥰 åh förstår det, å vi saknar dig ❤️
Pauline Hurtig

2 Annie - Stora Små Äventyr:

Vad skönt med semester :)
Ha det så bra nere i Skåne! :D

Svar: oja! tack :D
Pauline Hurtig

3 Marie - Sweetwords:

Underbart, jag har också sem 3 v kvar

Svar: härligt!
Pauline Hurtig

4 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Ha en underbar semester :)

Svar: tack snälla
Pauline Hurtig

5 ulrika:

grattis till semestern o ha en fin resa

Svar: tack så mycket
Pauline Hurtig

6 Ida:

Gud så härligt!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

7 Enna:

Vad underbart! Njut <3

Svar: ja :D tack så mycket!
Pauline Hurtig

8 Denise:

Ha en trevlig semester! 😊

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

9 lisa:

Grattis till semestern. Ha det riktigt skönt nu :)

Svar: tack det ska jag :D
Pauline Hurtig

10 Carolina :

Låter trevligt att träffa din svägerska och få ta det lite lugnt. Hoppas att ni kommer att få det fint i Skåne 😊

Svar: Ja:D åh tack
Pauline Hurtig

11 Annika:

Ha en underbar och skön semester.

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

12 Amanda (Swedish Passport):

Men så härligt, hoppas ni får en magisk resa! :D

Svar: tack så mycket:)
Pauline Hurtig

13 Ann:

Ha en underbar resa! :)

Svar: tack!!
Pauline Hurtig

14 Ellen:

Hurra, grattis till semestern! :-)

Svar: taack :D
Pauline Hurtig

15 Mamma och mormor :

Saknar er ❤

Svar: saknar dig ❤️
Pauline Hurtig

16 Emelie Andersson :

Du har verkligen förtjänat din semester, se till att njut nu! :)
Hoppas ni får en fin resa :)

Svar: åh tusen tack!
Pauline Hurtig

Kommentera här: