Crossbodyväska

Jag bestämde mig för att skaffa mig en riktig handväska. En sådan som man har allt man alltid behöver i och som man lätt kan ta med. Nu avänder jag tygpåsar som rymmer så mycket att jag aldrig hittar och alltid har massa onödigt i. Å dessutom flera stycken så de är lätt blir att jag missar att flytta över något viktigt. Jag har två fina handväskor sedan innan, en brun och en svart, men de rymmer inte allt som behövs, så de används typ bara på fest. Så jag hittade denna fina på Åhlens (där även bilderna kommer ifrån) och köpte den. Jag är supernöjd, älskar färgen och tror att den kommer fungera perfekt.
 
 

Kommentarer:

1 ullie:

snygg ja köpte nu men kollade inte så noga så för lite fack det är ju typ ett måste egentligen
va snygg den va

Svar: tack :D ja det är ju det..
Pauline Hurtig

2 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Den var riktigt fin :)

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

3 Enna:

Den är så fin och kommer passa dig perfekt :)

Svar: åh tack!
Pauline Hurtig

4 Denise:

Så fin, älskar sånna väskor :)

Svar: visst är den, kul!
Pauline Hurtig

5 petra:

Så fin den är:)

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

6 Jossu:

Så fin. Jag tycker det är så snyggt med en kedja på väskor istället för rem.

Svar: tack! :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: