Dans, kungen och lite liljor

Hoppas ni har haft en härlig helg. Det har verkligen vi, lördagen har ni ju redan kunnat läsa om, å idag tog vi det lungt på morgonen. Sedan lämnade vi Theodor hos min mamma eftersom att jag skulle jobba på dansen och Jonas hade ett gig. Inte vilket gig som helst, han skulle nämnligen sjunga för kungen och drottningen, lite häftigt ändå. Jag har nu fått igång alla mina 4 dansklasser och den sista gruppen dansar Theodor i. Så roligt, älskar att jobba som danslärare.
 
 
Minns ni buketten jag köpte i måndags? Den blev ju ännu finare när liljorna slog ut helt å fick då byta plats. Nu har några av blommorna dock börjat vissna så jag ska göra om den å sätta i ängs klongen, så fint!
 
 

Kommentarer:

1 Anette Starby:

Åh vad mysigt ni har haft det . Kramis <3

Svar: absolut :)
Pauline Hurtig

2 Ida:

Så fina blommorna är och vad härligt det låter!

3 Emelie Andersson :

Wow vilken fin bukett! :)

Svar: visst är den :D
Pauline Hurtig

4 ullie:

underbara blommor . ja men hoppas upp trädande o dans gick bra. natti nr det är dax

Svar: eller hur :D det gjorde det!
Pauline Hurtig

5 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Vad häftigt att han fick uppträda för kungligheter :)

Svar: eller hur haha :)
Pauline Hurtig

6 lisa:

Vad kul att få spela för kungaparet :)

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

7 dixiwonderland.com:

Oj vilken ära att få spela för Kungen och Drottningen :D

Svar: verkligen :)
Pauline Hurtig

8 T’:

Men wow vad häftigt att ha ett gig för kungen och drottningen!

Svar: hihi ja
Pauline Hurtig

9 Celine:

Men wow vad mäktigt! Det är ändå något att skryta över!

Svar: men visst :D
Pauline Hurtig

10 Mamma :

Jonas får lägga till det i sitt CV

Svar: haha ja det sa jag med! :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: