Something..

När Jonas kommer ner från att ha nattat Theodor ska vi sätta oss och bröllopsprata/fixa. Vi har nu kunnat ta lite beslut och det känns faktiskt riktigt bra med tanke på omständigheterna.
 
Ni känner säkert till att bruden "ska" ha med sig something old, something new, something borrowed och something blue under bröllopsdagen. Å jag tänkte nu ta och visa er mina
 
 
Min something old är även min something borrowed nämnligen en väska som var min mormors som jag lånat av min mamma. Min something new är örhängen som ser ut som fjärilar. Å something blue är ett strumpeband som har en blå pärla.
 

Kommentarer:

1 Henrik Olsson - Föreläsning:

Så bra att du fått ihop det :)

Sv: Ja, dem leker väldigt bra utomhus - inomhus är det lite besvärligare :)

2 Henrik Olsson - Föreläsning:

Så bra att du fått ihop det :)

Sv: Ja, dem leker väldigt bra utomhus - inomhus är det lite besvärligare :)

3 Netti Starby:

Vad roligt att ni planerar inför erat bröllop. Kramis <3

4 dixiwonderland.com:

Är sååååå taggad på ert bröllop :D Ska bli så kul att få se ditt val av klänning, hår, makeup och bukett :D

Svar: åååhw :D hoppas du inte blir besviken sen haha
Pauline Hurtig

5 lisa:

Vad roligt att bröllopsplanera. Vilka fina saker :)

Svar: ja :) tack!
Pauline Hurtig

6 Sussi:

Vad härligt att kunna börja planera ert bröllop. Så fina saker..

Svar: ja planerat har vi gjort i ett och ett halv år haha :D
Pauline Hurtig

7 Anonym:

såå fint! :D

Svar: tack :D vem?
Pauline Hurtig

8 Ajli:

SÅÅÅÅÅ fint!

Jag hade something old and borrowed, ett pärlhalsband som jag fick låna av min farmor, something new var en plugg till mitt öra som var rosa med ett hjärt-hål i, something blue var ett litet blått örhänge till andra sidan.

Svar: åh tack :D vad fint!
Pauline Hurtig

9 petra:

Men så roligt med bröllopsplaner, fint du fixat här, kram

Svar: ja :D tack!
Pauline Hurtig

10 Emelie Andersson:

Åh vad fint :) väskan var ju väldigt vacker! <3

Svar: tack så mycket :)
Pauline Hurtig

11 Amanda (Swedish Passport):

Men alltså åh så mysigt med bröllopsfixet! :D

Svar: ja jätte :D
Pauline Hurtig

12 Annika:

Så trevligt med bröllopsplaner. Fina saker du har till bröllopet.

Svar: ja! åh tack
Pauline Hurtig

13 johanna:

Men åh vad roligt att ni har med den traditionen <3

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

14 Annie - Stora Små Äventyr:

Vilka fina små saker :)

Svar: tack snälla :)
Pauline Hurtig

15 Enna:

Men så underbart!

Svar: :D
Pauline Hurtig

16 Jasmine:

Så fint!

Svar: Tack, roligt att du gillar mina nya promenadskor.

Kram

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: