Trött

Dagen kan verkligen symboliseras med ett ord; trött. Imorse försov jag mig, jag brukar aaldrig försova mig, det var bara 10 minuter så jag han med bussen men de var som att jag aldrig återhämtade mig. Jag vaknade av att Theodor kom upp i vår säng, vilket han brukar göra på morgonen för att mysa och somna om, han frågade hur länge det var till jag skulle åka, jag kollar mobilen och ser att jag sovit genom 3 larm och att klockan var 10 minuter senare än jag brukar gå upp. Å så sommartid på det, nä trött trött trött. Så efter jobbet stannade jag i stan och köpte mig en lyxshake, kände verkligen att de behövdes idag, hallon & lakritssmak.
 

Kommentarer:

1 Rolf:

Ja just det,nu minns jag varför jag jag en gång för ett antal år sedan verkligen gillade denna blogg-du är en mästare på att vända en dålig dag till en bra dag.GLASS!:) Man får lov att vara lite trött i dessa konstiga tider.

Svar: nämen åh tack för de fina orden, jag satt och kände mig så gnällig när jag skrev detta inlägget så så roligt att läsa hur du såg det :D
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Jag kände mig också extra trött imorse och vilken lyxig glass du unnande dig med. Kramis <3

Svar: ja så gott!
Pauline Hurtig

3 Annie - Stora Små Äventyr:

Tur ändå att han kröp upp i er säng och väckte dig! Jobbigt att försova sig!!

Svar: haha ja verkligen!
Pauline Hurtig

4 dixiwonderland.com:

Det är alltid så svårt att återhämta sig när man väl har försovit sig :( Men tur att du köpte lyxshaken så dagen blev lite bättre :D

Svar: jo.. eller hur! :)
Pauline Hurtig

5 Celine:

Försov mig också något galet imorse! Undrar om det är omställningen av klockan från igår som har kommit ikapp en?

Svar: ja kanske :o
Pauline Hurtig

6 Henrik Olsson - Föreläsning:

Usch, det är verkligen ingen höjdare att försova sig :/

Sv: Ja, jag har övervägt både för- och nackdelar och har bestämt mig för att öppna igen :)

7 ullie:

tycker du är värd den
usch så jobbigt att försova sej så numera sover ja skitdåligt om larmet är ställt

Svar: de tyckte jag med! X) jo verkligen, vad jobbigt!
Pauline Hurtig

8 Emelie Andersson :

Så jobbigt det är när man har försovit sig, den stressen..
Gott med en lyxshake 😍

9 lisa:

Vad jobbigt att försova sig. Lyxshaken ser verkligen riktigt god ut :)

10 Alice:

Mums, så gott! Och jag håller med, jag tycker alltid det känns som man är efter hela dagen, även om man bara försover sig en liten stund! <3

Svar: ja så jobbigt!
Pauline Hurtig

Kommentera här: