Mello-finalen

Är ni peppade? Det är vi! Eller iallafall jag och Theodor. Oj så han har längtat till ikväll, till Mello-finalen. Discokulsdrickan har redan provsmakats och glitterdiademet åkte på tidigt, dock upptäckte han att de kliar så de ska jag få ha på mig ikväll. Sedan är det bara chipsen som ska dukas fram och glowsticksen som ska startas sen är vi redo. Vem håller ni på? Theodor gillar Anton Ewald och Arvingarna, jag tror att de blir Tusse eller Eric Saade som vinner.
Men nu först ska vi gå upp och vila en stund så Theodor orkar vara uppe.

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Jag och barnen ska inte kolla ikväll men hoppas att Tusse vinner. Kramis <3

2 Orsakulla mamma vid 20 - Dalaliv, finporslin & pudelliv :

Kul för er att se.

3 lisa:

Vilken härlig bild på Theo :) Kram

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

4 Emelie Andersson:

Åh så mysigt, jag ska också kolla idag. Tror dock inte att mina favoriter vinner men det är en kul grej att kolla på med familjen! <3

Svar: ja så mysigt att se :)
Pauline Hurtig

5 Henrik Olsson - Föreläsning:

Hoppas att ni får en trevlig kväll :)

Svar: det hade vi :D
Pauline Hurtig

6 Celine:

Hihi är lite taggad på finalen ändå!

7 petra:

Här är vi oxå taggade och tror på samma som dig ,kram

Svar: kul :D
Pauline Hurtig

8 ullie:

söt bild felicia va ungefär den ålder hejade på erik saade o visftade me flaggor hela tiden hi hi de goa små

Svar: tack! ja vad kul :)
Pauline Hurtig

9 Lisebrevik :

Åh så mysigt<3 <3

Svar: ja <3
Pauline Hurtig

10 johanna:

Men åh vad kul att han var så taggad, superhärlig bild <3

Svar: ja :D åh tack!
Pauline Hurtig

11 My:

Åh så roligt!! Hoppas ni fick en underbar mello-kväll :D

Svar: det hade vi :D
Pauline Hurtig

12 Sara Ekman:

Men sötisen :D Jag jobbade öppning i morse, så gick o la mig tidigt igår så såg inte, men hörde att Tusse vann :)

Svar: :D attans, jo :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: