Vår tid är nu

Vi har haft två sköna hemmadagar och jag har verkligen känt mig ledig. Halva min semester har nu gått. Igår var vi ute hela dagen och hade det så skönt, vi fixade i trädgården, spelade kubb och lekte i havet. Jag brände mig dock, är fortfarande helt röd.. Idag har det varit lite mer mulet så vi har varit inne mest och bla. byggt lego som Theodor fick när han fyllde år. Nu har jag dragit på mig min sköna söta pyjamas som jag fick av Theodor på morsdag och ser på vår tid är nu med mamma. Vi har snart sett klart säsong 2 och jag gillar verkligen serien, så spännande och mysig.
 

Kommentarer:

1 ★Orsakullan som blev mamma vid 20 – Dalaliv, finporslin & pudelliv! ★:

Den serien är verkligen jättebra. Såg hela vid jul :)

Svar: ja så bra :)
Pauline Hurtig

2 Rolf:

Är det ny säsong för Vår tid är nu? Den är jättebra! Skådespelarna är så bra.

Svar: nej vi började se i sommar, är på säsong 2 nu, ska de komma fler :D
Pauline Hurtig

3 ullie:

nej men åh va go den ser ut
ha ha tack på mina egengjorda tavlor=)

4 Anita :

Inte sett den serien…. Kanske något att se :D Kram!

Svar: det tycker jag verkligen :)
Pauline Hurtig

5 Annie - Stora Små Äventyr:

Låter härligt :)
Fin pyjamas också :)

Svar: det var det! tack :)
Pauline Hurtig

6 lisa:

Vad mysigt det låter :)

7 Enna:

Låter mysigt!

Svar: oja :)
Pauline Hurtig

8 dixiwonderland.com:

Se till att använda solskydd. Allt fler får hudcancer :(

Svar: jo det gör jag :)
Pauline Hurtig

9 Netti Starby:

Hemmadagar är verkligen underbart under semestern. Kramis <3

Svar: verkligen :)
Pauline Hurtig

10 Emelie Andersson :

Dagarna går så fort när man har semester, så härligt att ta vara på varje dag :)

Svar: oja!
Pauline Hurtig

11 Henrik Olsson - Föreläsning:

Njut av återstoden av ledigheten :)

Svar: det ska jag :)
Pauline Hurtig

12 Flisan:

Vilken söt pyjamas :D

Svar: visst är den :D
Pauline Hurtig

13 Ida:

Vad mysigt! Vår tid är nu är ju sååå bra!

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: