Theodor 5 år

Imorgon är det ingen vanlig dag för imorgon är det Theodors 5 årsdag. Tänk att han fyller hela 5 år, en hel hand. Kan inte riktigt ta in att han är så stor, han var ju nyss en liten bebis. Han är så rolig, drar skämt och flummar sig, han har verkligen humor. Men även humör, han vet vad som är rätt och står upp för sin sak. Han har börjat få så himla bra fantasi vilket är så roligt, älskar att höra hans ideér och tankar. Han pratar heeeela tiden, om allt och inget. Han ljudar, övar att skriva och räknar till 20 och älskar matematik. Favorit sysselsättningarna är att spela fotboll, se film, hoppa, springa, trixa och klättra, lösa problempussel, bygga lego, cykla (utan stödhjul), höra sagor, fixa med pokemonkort och lära sig nya saker. Han tycker inte om att vara utan strumpor. Han är så snäll och omtänksam, han har verkligen empati och kan se om man behöver hjälp. Han gör mig så stolt varje dag. Vår fina älskade Theodor.
 

Kommentarer:

1 Enna:

Grattis till sötisen! Han verkar vara en helt underbar kille :)

Svar: ja det är han verkligen :) <3
Pauline Hurtig

2 Sara:

åh så stor söt och duktig :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

3 Netti Starby:

Stora killen och stort grattis till Theodor. Kramis <3

Svar: :D<3
Pauline Hurtig

4 Farmor/svärmor :

Farmors älskade lilla prins ❤

5 dixiwonderland.com:

Kan inte fatta att han fyller 5! På ett sätt så är han ju "vår lilla Theodor" också. Jag minns ju till och med tiden då du var gravid! Man har ju fått vara med på avstånd och se honom växa upp till den fina killen som han är idag. Kommer aldrig glömma när jag 2018 hade Vlogmas och jag hade hälsat till honom i en av vloggarna och du sa att han hade blivit så glad <3 Det tänker jag på än idag :D Stort grattis älskade lilla Theodor! Hoppas du får en fantastisk födelsedag (vilket jag vet att du kommer få). Många kramar <3

Svar: åh fina du <3<3 jag läste upp din kommentar för honom å han blev så glad :)
Pauline Hurtig

6 lisa:

Stort grattis till charmtrollet <3

Svar: :D <3
Pauline Hurtig

7 Anonym:

Å så fin!!!

Svar: visst är han :D
Pauline Hurtig

8 Anonym:

Å så fin!!!

9 Alice:

Grattis till honom i efterskott! <3

Svar: det är idag han fyllt :D
Pauline Hurtig

10 Celine:

Grattis till stora killen <3

Svar: :D <3
Pauline Hurtig

Kommentera här: