Nytt från oh la moon

 För ett tag sedan beställde jag lite nytt från oh la moon. Jag älskar ju kristaller och kände att de var dags för lite nya kompisar. Jag beställde då kittet Vibrate Higher Ritual Box som innehöll ett ritualljus, en mån sten, en rosa selenit och en salvia bunt. Har aldrig använt det tidigare, ska bli spännande när jag nu tar mig tid för det..
 
 
Jag beställde även en Rosé Aura, jag trodde dock inte att den skulle vara så liten haha. Men den är verkligen så fin och det står bla så här om den på deras sida:
 
"Wow, magi är verkligen rätt ord för denna underbara kristall! Den magiska Rosé Auran sägs kunna hjälpa oss älska och tro på oss själva. Den boostar vårt hjärta med massa helande energier så att vi enklare kan lita på oss själva och komma ihåg att vi kan mycket mer än vi tror. Rosé Auran är här för att hjälpa dig hitta din alldeles egna superkraft, är du redo att ta emot den? Du är redo att släppa alla kritiska tankar om dig själv, connecta med dina känslor och bli din egen super hero som du kan lita på i alla lägen! It's time to support yourself!"
 
huuur underbar?

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Åh vilka fina och jag är helt såld på deras hemsida. Kramis <3

Svar: eller hur! ja så fin!!
Pauline Hurtig

2 petra:

Men åh vilka spännande produkter, kram

3 Anita :

Men åh!! Gud så spännande :)

4 dixiwonderland.com:

Älskar att du är så intresserad av kristaller :D Jag är jätte nöjd med mina från Kristallakademin. Har placerat ut dom vid Bonzos urna <3

Svar: :D vad fint <3
Pauline Hurtig

5 lisa:

Vilka fina saker. Funderar också på att beställa lite därifrån :)

Svar: tack :) ja de har så mkt fint
Pauline Hurtig

6 Annika:

Ha en fortsatt trevlig dag.

7 Sara :

Wow vad fint!

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

8 Sara :

Wow vad fint!

Kommentera här: