Slut på semestern

Jag har haft en helt fantastisk semester, hunnit allt jag vill. Å tänk, än är inte sommaren slut, fast jag jobbar kommer vi ju hinna ha massa härliga sommarstunder. Men jag har verkligen haft det perfekt på min semester några regniga dagar för inomhusgöra och hur mycket varma härliga dagar som helst. Vi har badat, spelat fotboll, cyklat, jobbat i trädgården, läst, gjort utflyker och massa mer. Theodor fick en hel del lego när han fyllde 5 år, som vi satt ute på en filt och byggde. Perfekt på en bricka så de inte försvinner delar. Så mysigt att sitta ute och bygga. Å lite vattenmelon och chips till.
Härliga underbara sommar!
 
 
Ja, imorgon är det dags för jobbig igen, jag startar med att jobba tidigkväll, skönt att inte behöva gå upp supertidigt. Men jag kommer såklart sakna Theodor supermycket..

Kommentarer:

1 Emilie :

Såå mysigt! <3

Svar: det var det <3<3
Pauline Hurtig

2 ullie:

åh han har blivit så stor nu det syns så väl ju
precis som en sommar ska va då . ja har inte badat än =)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

3 Rolf:

Det är ganska bra att dela upp semestern. Den där ångesten som ofta infinner sig dagarna innan man skall börja jobba efter en lång semester hinner liksom aldrig infinna sig. En eller två veckors semester känns ju som en längre helg bara. Theodor ser väldigt nöjd ut med sitt Lego men han kommer nog att sakna sin mamma lite också.

Svar: jo men fyra veckor i sträck tycker jag behövs för att komma ner i varv :)
Pauline Hurtig

4 Rolf:

Det är ganska bra att dela upp semestern. Den där ångesten som ofta infinner sig dagarna innan man skall börja jobba efter en lång semester hinner liksom aldrig infinna sig. En eller två veckors semester känns ju som en längre helg bara. Theodor ser väldigt nöjd ut med sitt Lego men han kommer nog att sakna sin mamma lite också.

5 ★Orsakullan som blev mamma vid 20 – Dalaliv, finporslin & pudelliv! ★:

vad roligt :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

6 lisa:

Vad mysigt det ser ut :)

Svar: det var det :)
Pauline Hurtig

7 Sussi:

Det bästa med att ha en tidigare semester är att det är massvis med sommar kvar när den är slut. Bra med blandat väder så man både hinner med utomhus och inomhussysslor.

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

8 dixiwonderland.com:

Va glad jag blir för din skull att din semester blev så bra :D Hoppas att det går bra på jobbet nu när du ska tillbaka :D

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

9 Netti Starby:

Vad mysigt du har haft det under din semester. Kramis <3

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

10 Henrik Olsson - Föreläsning:

Vad skönt att du haft en sån härlig semester :)

Svar: absolut :)
Pauline Hurtig

11 Johanna:

Vad härligt att du haft en bra semester ❣

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

12 Alice:

Så skönt att du känner dig så nöjd med din semester! <3

Svar: oja <3
Pauline Hurtig

13 Jasmine:

Vad härligt att du har njutit av sommarnöjen och semesterkänsla.

Svar: Tack för din kommentar.

Kram

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: