#Paulineshippa21

 Alltså wow, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, hur jag ska få med allt jag var med om igår men vi tar det väl från början. 
 
 
Igår blev jag överraskad av fina tjejer som jag är så tacksam över att ha i mitt liv. De stampade, ja stampade haha, in i vardagsrummet med masker med mitt ansikte på, så roligt haha. Sedan fick jag öppna ett kuvert som jag skulle läsa högt men jag grät för mycket. För där stod det fina ord och vad jag skulle ha på mig och en packlista. Sedan fick jag ett bride to be band och en slöja, så fint! Efter det åkte vi iväg, å jag visste ju inte vart, men vi landade på stadshotellet för frukost, så himla gott och mysigt! Efter det hade vi en liten paus eftersom jag hade nageltid, å jag blev så nöjd med dom! Sedan hämtade de upp mig och jag fick en skylt där de stod "vem är min make" som folk skulle gissa och en bok där jag skulle be folk om äktenskapsråd. Jag tycker det är så jobbigt att prata med folk men det gick jättebra och de flesta var så trevliga.
Efter det bar det iväg på ännu okänd destination som visade sig vara dans, typ afrikanskdisco och det var såååå roligt! Sedan hoppade vi in i bilen igen och åkte då ut till stugan. Där hade de pyntat i lushuset, så otroligt fint. Där fick jag paket där de slagit in en personlig sak, typ ett minne och så skulle jag gissa vem det var ifrån, alltså det var så kul! Jag fick även lukta på tröjor och känna vems som var Jonas, och så fick jag en så fin tavla, kiss the miss goodbye och så skrev de så fint i boken. Så himla fantastisk dag, så genomtänkt och så jag, verkligen spot on jag. Så otroligt tacksam!
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vilken fin möhippa dom gjorde för dig. Kramis <3

Svar: verkligen :D <3
Pauline Hurtig

2 Svärmor :

Så roligt du verkar ha haft på din möhippa ❤

Svar: ja jätte :D
Pauline Hurtig

3 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Så roligt för dig :)

Svar: oja :D
Pauline Hurtig

4 Anna Wassermann:

Vilken dag vi hade!! Så glad att du blev nöjd med din hippa. 💓 Du är underbar!

Svar: jaaa tack för allt, bästa! <3
Pauline Hurtig

5 Ellen:

Så himla mysigt, vad fint gjort av dina nära! :)

Svar: jaaa :D
Pauline Hurtig

6 Blondina:

Herregud så fin du är :) Va mysigt :D

Svar: åh tack, ja :D
Pauline Hurtig

7 dixiwonderland.com:

Åhh blir så glad för din skull :D Så roligt!

Svar: aw<3 ja jätte :D
Pauline Hurtig

8 petra:

Men så himla roligt:)

Svar: oja :D
Pauline Hurtig

9 lisa:

Vad roligt och va fin du var :)

Svar: ja :D åh tack!
Pauline Hurtig

10 Enna:

Men vilken underbar dag du fick :) <3<3

Svar: ja jätte <3333
Pauline Hurtig

11 Emelie Andersson :

Men så underbart de hade gjort för dig :) så minnesvärt och vilka roliga uppdrag ❤️

Svar: ja verkligen :D
Pauline Hurtig

12 Sussi:

Det lät hur kul som helst. Superfina vänner som ordnat så fint för dig.

Svar: det var det! ja verkligen <333
Pauline Hurtig

13 Rolf:

Önskar er all lycka som äkta makar, det är fint så det förslår <3 Krama lilla Theodor!

Svar: tack så mycket! det ska jag göra :)
Pauline Hurtig

14 Alice:

Wow, det låter verkligen som en helt underbar dag! <3

Svar: det var magiskt <3
Pauline Hurtig

15 Ajli:

Det låter jätteroligt! Ha det underbart :)

Svar: det var det :D
Pauline Hurtig

16 Carolina:

Nämen åh så fint! Så roligt att få bli uppmärksammad med en möhippa ju som är spot-on dig! :D

Svar: jaaa :D
Pauline Hurtig

17 Jasmine:

Åh, vad mycket fint de fyllde dagen med! Glad för din skull. <3

Svar: Tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar.

Kram

Svar: ja :D åh tack <3
Pauline Hurtig

18 Sara Ekman:

Men åh vilken underbar möhippa, så kul <3

Svar: ja :D <3
Pauline Hurtig

Kommentera här: