En kvällskopp

Nu har det stått tomt här några dagar, dels för att jag har jobbat så mycket. Men det har gått riktigt bra att börja jobba igen efter semestern tycker jag. Vi har haft väldigt blandat att göra och jag har fått jobba långa dagar. Å dels för att det ju närmar sig vår stora dag. Om en vecka nu är jag gift, kan ni förstå. Nu har min storasyser och ett av mina syskonbarn kommit upp, så då börjar det kännas extra nära. Så himla roligt!
Nu tar jag mig en kopp kvällste i årets sommar-muminmugg.

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Jag har följt dig i så många år och ser fram emot erat bröllop. Kramis <3

Svar: åh så roligt :D<3
Pauline Hurtig

2 Emelie Andersson :

Så fin sommarmugg! Så spännande med bröllop :)

Svar: visst är den :D oja!
Pauline Hurtig

3 Michelle:

Alltså muminmuggarna ... det är svårt att slita sig ifrån dem. Så himla fina!

Svar: verkligen! :D
Pauline Hurtig

4 Annika:

Så fin mugg och vad spännande att du snart gifter dig.

Svar: visst är den, ja :D
Pauline Hurtig

5 johanna:

Men åh, muminmuggar är så fina <3

Svar: absolut <3
Pauline Hurtig

6 Marie:

Ohh så fin mugg, muminmuggarna är så fina =D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

7 dixiwonderland.com:

Jag längtar ihjäl mig efter att få se din brudbukett och klänning :D

Svar: åhw :D hoppas du inte blir besviken x)
Pauline Hurtig

8 lisefoto :

Jeg har et par slike kopper selv, de er så fine <3 :D

9 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Välkommen tillbaka :)

Kan du inte skriva vad en arbetsdag består av, utan att bryta din tystnadsplikt. Det vore intressant att få ta del av hur en vardag på jobbet ser ut :)

Svar: tackar :) vad roligt att du vill det, det kan jag absolut, men kanske lite mer mot hösten, nu har jag mest bröllop i hjärnan x)
Pauline Hurtig

10 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Välkommen tillbaka :)

Kan du inte skriva vad en arbetsdag består av, utan att bryta din tystnadsplikt. Det vore intressant att få ta del av hur en vardag på jobbet ser ut :)

11 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Jag vet inte om kommentarerna kommer fram. Jag får bara felmeddelanden :/

Välkommen tillbaka :)

Kan du inte skriva vad en arbetsdag består av, utan att bryta din tystnadsplikt. Det vore intressant att få ta del av hur en vardag på jobbet ser ut :)

Kommentera här: