Circles of love

 
Så här ser våra vigselringar ut. Jag är såå kär i min, precis som jag drömt om, så nätt och söt.
Theodor kom fram med ringarna till oss i kyrkan och det blev så fint, han var så duktig!
 
Imorgon börjar jag jobba igen och får lämna bröllopsbubblan lite. Men vi har lämnat den några stunder för mysiga utflykter (å då har ringen åkt av, jag vågar inte ha den på mig, haha). Men det känns så fint att vi har flera bröllopssaker kvar, som att vi drar liksom ut på det för att de inte ska kännas så tomt. Utan stanna kvar i bröllopsbubblan så länge som möjligt.
 
2 bilder med min ring som vår fotograf tagit.

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Nej vad gulligt att Theodor kom fram med ringarna och kan tänka mig att det blev otroligt vackert. Jag får tårar i ögonen av att bara föreställa mig ögonblicket. Åh vad gulligt! Kramis <3

Svar: ja så fint <3 Aw <3
Pauline Hurtig

2 Anonym:

Så vackra ringar å foton

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

3 Ellen:

Jättefin ring, jag skulle vilja ha något liknande om jag gifter mig någon gång :)

Svar: ja visst är den fin :)
Pauline Hurtig

4 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Återigen: Grattis till er dag :)

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

5 ★Orsakullan som blev mamma vid 20 – Dalaliv, finporslin & pudelliv! ★:

Så himla vacker förstår att du är nöjd :)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

6 lisa:

Vilka fina ringar och underbara bilder :)

Svar: tack så mycket :)
Pauline Hurtig

7 petra:

Så vackra ringar o bilder ,stort grattis till er,kram

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

8 dixiwonderland.com:

Ringen kändes så du :D

Svar: vad kul att höra :D
Pauline Hurtig

9 Enna:

Men så fin och så du! <3

Svar: åh tack! :)
Pauline Hurtig

10 Jasmine:

Åh, så fint! Jag gillar ert val av ringar.

Svar: Tack för kommentaren.

Kram

Svar: tack snälla! :)
Pauline Hurtig

11 Mirre:

Superstort grattis till er och så vackra ringar och bukett. Ni är så fina tillsammans

Svar: tack så jättemycket! :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: