Ett nytt kök

 
Alltså vi har haft en helt förskräcklig bänkskiva i köket. Men i födelsedagspresent iår fick jag en ny bänkskiva samt ho och kran av mamma. Å jag är så himla nöjd, blir så glad när jag ser den. Vi har även målat om listerna från träfärgat till vitt. Så nu är allt ljust och fint, yaaay. Som ett helt nytt kök.
 
 
Så här ser resten av köket ut och alltså jag är så glad. Å vet ni vad Thedors lillakök målade jag grått och satte marmordekor direkt när han fick det så nu matchar allt. Wii.
 

Kommentarer:

1 Annie - Stora Små Äventyr:

Snyggt :D

Svar: tack!
Pauline Hurtig

2 Ellinor:

Så fint! 😃

Svar: å tack :D
Pauline Hurtig

3 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Wow, så fint :)

Svar: tack så mycket :D
Pauline Hurtig

4 Therese:

Så fint!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

5 Ida:

Men åh så fint det blev!! Älskar vitt kök :')

Svar: tack, ja jag med :D
Pauline Hurtig

6 ajlimullersandvik.blogg.se:

Suuuupertjusigt 💛👏 ni måste vara väldigt stolta och nöjda!

Svar: tack :D oja :)
Pauline Hurtig

7 lisa:

Åh så fint :)

8 Netti Starby:

Wow vad fint det blev! <3 Kramis

Svar: eller hur :D<3
Pauline Hurtig

9 Enna:

Så fint det blev!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

10 Jasmine:

Vilket fint kök ni har! Kul att du är så nöjd.

Svar: Tack för komplimang och varma ord.

Kram

11 emiza:

snyggt

12 Dixiwonderland.com:

Underbar present :D

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

13 Amanda (Swedish Passport):

Alltså åh så fint ni har det! :D

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

14 Anonym:

Super fint & fräscht snäll mamma :)

Evas blogg

Svar: eller hur, ja men veerkligen
Pauline Hurtig

15 Anita :

Wow!!! Såååå snyggt :)

Svar: tack så mycket :D
Pauline Hurtig

16 Emelie Andersson :

Åh wow vad fint 🥰 älskar bänkskivan!

Svar: tack! jag med :D
Pauline Hurtig

17 Jeanette:

Men åh så fint! Ser verkligen så fräscht och stilrent ut :)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

18 Flisan:

Vad fint det blev :D

19 Annika:

Oj så fint ni ha det. Önskar dig en fortsatt trevlig vecka.

Svar: tack så mycket! detsamma :)
Pauline Hurtig

20 Ida:

Åh vad fint, och gulligt med leksaksköket som matchar!

Svar: Tack! Eller hur :)
Pauline Hurtig

21 Yasmine :

Verkligen så ljust och fint och fräscht! Älskar det 😍

Svar: Tack :D jag med hihi
Pauline Hurtig

22 My:

Åh vad fint!!!

Kommentera här: