Ett besök hos frisören

Igår gick jag Theodor och mamma på stan. Vi shoppade en heldel och åt både lunch och fika på stan, så himla mysigt! Sedan åkte Theodor hem med sin mormor för jag hade bokat klipptid, så bra att passa på när jag är ledig. Det var 2 år sedan jag klippte mig senast men frisören var riktigt imponerad över hur fint det var. Vilket kändes så roligt, jag sover alltid med fläta och använder nästan aldrig värme i håret. Men så skönt att få det genomgånget och få bort lite tycker det hade blivit lite väl långt. Klippte drygt 10 cm och jag är jättenöjd!
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vad fint det blev <3 Kramis

Svar: tack så mycket <3
Pauline Hurtig

2 Lisa:

Vad skönt att få klippa sig. Det blev jättefint :)

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

3 Ida:

Så himla fint hår du har! :D

Svar: åh tusen tack!
Pauline Hurtig

4 Yasmine :

Blev verkligen superfint! Jag sover också alltid med fläta. Dock har jag aldrig klippt mig hos frisören haha!

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

5 My:

Härligt med fräscha toppar!! Skulle behöva det jag med ;)

Svar: ja så skönt!
Pauline Hurtig

6 Annie - Stora Små Äventyr:

Mysigt med en dag på stan och skönt att klippa av håret lite :) Fint det blev :)

Svar: ja :D åh tack!
Pauline Hurtig

7 Anna:

Vilket härligt hår du har!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

8 Caroline:

oj vilket fint hår du har! :)

Svar: tack snälla :)
Pauline Hurtig

9 Anita:

Men vilket hår du har! :)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

10 Henrik Olsson - Föreläsningar:

En annan får hålla efter frisyren två gånger i veckan :P


Svar: haha ja de är lite skillnad på långt och kort
Pauline Hurtig

11 Johanna Utterberg:

Vad härligt med frisörtid och vad fint det blev! :)

Svar: verkligen, tack!
Pauline Hurtig

12 Mirre:

Så fint och 10cm känns stor skillnad när man själv har långt hår

Svar: tack! ja faktiskt :)
Pauline Hurtig

13 Dixiwonderland.com:

Finns ju ingen bättre känsla än nyklippt hår. Jag sover också alltid i fläta och försöker använda så lite värmeverktyg som möjligt. När jag har orken så ska jag boka om min tid hos frisören och både klippa och nyansera :)

Svar: nej det är verkligen härligt! <3
Pauline Hurtig

Kommentera här: