Rosenkvartsroller

 
Jag känner mig ofta ganska svullen i ansiktet när jag vaknar, speciellt om jag har väldigt ont. Jag brukade ha skedar i frysen som jag satte under ögongen. Tills jag köpte denna underbara rosenkvartsroller. Jag älskar den, så himla skön att använda. Jag har sett att Bianca har en sådan men har tänkt att de varit något jättedyrt och svårt att få tag med. Men så såg jag den på Kicks för 249 kr, wow. På kicks heter den dock Jade, men det är en rosenkvarts, å rosenkvarts står för self-love, underbart! Den stimulerar blodcirkulationen, bidrar till frisk lyster, den har en svullnadreducerande effekt på hyn, stimulerar ansiktsmusklerna och förbättrar hudstrukturen. Den är kylande i sig själv men man kan även sätta den i kylen för extra effekt. Love it!r
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Åh en sådan måste jag också köpa! :-D Kramis

Svar: ja så bra :D
Pauline Hurtig

2 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Det låter som en smart grej att ha :)

3 Heléna:

Det låter ju jättebra och dessutom har den ju en otroligt vacker färg! Härligt att den kyler om man känner sig svullen! Kram fina du och ha en fin kväll 💖

Svar: ja eller hur :D tack <3
Pauline Hurtig

4 elin:

Låter ju super bra!<3

Svar: det är den <3
Pauline Hurtig

5 Sara:

Låter som en helt fantastisk grej!

Svar: ja det tycker jag :D
Pauline Hurtig

6 Carro:

Den låter ju toppen! 😍

7 Jeanette:

Dom där verkar så bra! Har funderat väldigt länge på att införskaffa mig en :)

Svar: älskar min! vad kul!
Pauline Hurtig

8 Yasmine:

Superbra tips, tack så mycket! Kram

Svar: vad roligt att du tycker det :)
Pauline Hurtig

9 Dixiwonderland.com:

Vilket bra tips :D

Svar: kul att du gilla det :D
Pauline Hurtig

10 Ullie:

har aldrig hört om sån men va bra om det hjälper <3

11 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★:

Aldrig hört om men låter onekligen som något väldigt bra :)

12 ajlimullersandvik.blogg.se:

Vad skönt att den fungerar :D Jag är också svellen, det brukar lägga sig ganska fort dock. Har inte råd med ens 249 spänn nu. Jisses.

13 Carolina:

Vad härligt att du lyckades få tag i en sådan här roller :D

14 sara:

Smart grej! och vad vacker den var i rosa och guld :)

Svar: ja eller hur :D
Pauline Hurtig

15 my:

Vilket bra tips :D

Svar: kul att du gilla de!
Pauline Hurtig

16 Wifeey:

Dem är så sköna men sen vet jag inte hur mkt de verkligen hjälper
Har veat köpa en men var gång jag ska göra så är de slutsålda hahah
Kram ♡

Svar: mig hjälper det :D
Pauline Hurtig

17 Marie:

had ejag inte hört talas om så tack för tips

Svar: kul att du uppskatta tipset :)
Pauline Hurtig

18 Jennifer:

Men åh en sådan hade jag behövt! :) tack för tipset!

Svar: kul att du gilla tipset :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: