Mitt älskade barn

 
Alltså min älskade Theodor, när vi lämnat förskolan idag sa han "när vi kommer hem tycker jag att vi sätter oss och myser, låter inte det som en bra idé?" Alltså hur söt är han inte? Ni som följer mig på instagram (lillafrokenhurtig) kanske såg texten jag la ut till bilden ovan. Det var nämligen så att han sa "grattis till oss för att vi har varandra". Som mitt hjärta smälter för denna grabb. Å ja grattis till mig att jag har honom. Jag lär mig så mycket av honom, jag älskar att upptäcka saker på nytt via honom. Att låta han förklara och berätta sina tankar är så otroligt att lyssna på. Sedan då att han pratar heeeela tiden, jag blir helt snurrig ibland, till och med i sömnen pratar han, haha. Det händer att han själv stannar upp, slår ut armarna och säger "men vad pratar jag om egentligen" haha alltså han är så rolig.
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Åh vad gulligt och så himla fin bild på er! <3 Kramis

Svar: tack snälla :D
Pauline Hurtig

2 Heléna:

Teodor verkar vara en helt underbar liten kille! Det märks hur mycket kärlek och trygghet ni har gett honom! Underbart när barn är så kärleksfulla och pratar så förståndigt! Jättefin bild på er två! Kramar 💖

Svar: Theodor är underbar! åh tack vad fint att höra <3 ja verkligen!
Pauline Hurtig

3 Marie:

Ohh så gulligt, vår tös är också sådär hon planear in mys och så =D

Svar: ja så gulligt :D
Pauline Hurtig

4 Ullie:

ha ha alltså de är så lillgamla ibland o säger så söta saker hela hjärat smälter såklar t

5 Carro:

Åh så mycket kärlek och så underbar bild! 😍

Svar: tack så mycket! <3
Pauline Hurtig

6 elin:

Åh så mycket kärlek<3

Svar: <3<3<3
Pauline Hurtig

7 Julia:

Gillar surriga barn, så länge man inte alltid behöver ha svar på allt XD

Svar: jo jag med, ändå, haha
Pauline Hurtig

8 Jessica Högberg:

En ypperlig ide kan jag tycka men ja, var får dom allt ifrån?? Ha ha, hoppas allt är bra hos Er! <3

Svar: haha eller hur:D tack detsamma <3
Pauline Hurtig

9 Emelie:

Men sötnosen <3 längtar till min kille börjar säga sånt men han är bara 6 veckor än så länge xD kolla gärna in min förlossningsberättelse. Ha en fin dag <3

Svar: <3
Pauline Hurtig

10 Yasmine :

Han verkar vara en tokhärlig grabb ❤️ Kram

Svar: det är han <3
Pauline Hurtig

11 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Den lilla sötnöten! :P

Svar: hehe eller hur :D
Pauline Hurtig

12 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★:

Man är onekligen lyckligt lottad som förälder :)

Svar: oja!
Pauline Hurtig

13 Johanna Utterberg:

Låter som han är i en fantastisk ålder och så gullig som person! :)

Svar: verkligen :D
Pauline Hurtig

14 Mamma och mormor :

Han är så klok och så full av idéer den där lilla gullungen och vilken tur att han har en så klok mamma

Svar: ja verkligen! aw gulle du <3 för att jag har en så klok mamma ;)
Pauline Hurtig

15 Emelie Andersson:

asså hur sött sagt var inte det då (a)
och så otroligt fin bild <3

Svar: eller hur! åh tack <3
Pauline Hurtig

16 Jennifer:

Ja verkligen grattis till er båda för att ni har varandra! :D Vad go han är din lilla påg! :D

Svar: ja :D hihi ja visst är han <3
Pauline Hurtig

17 sara:

vad mysig han är :)

Svar: absolut! :)
Pauline Hurtig

18 Sara Ekman:

Åh så fint <3

Svar: <3
Pauline Hurtig

19 Carolina:

Blir så varm om hjärtat att läsa er kärlek till varandra! :)

Svar: aw <3
Pauline Hurtig

20 Jeanette:

Så mycket kärlek i ett enda inlägg! :) Underbart att läsa. Han verkar verkligen vara en så himla gullig kille :)

Svar: :D det är han verkligen <3
Pauline Hurtig

21 Jasmine:

En så fin bild på er två! Er Theodor verkar vara så charmig och omtänksam. :)

(Sent) Svar: Tack för de uppmuntrande orden om min kreativitet.

Kram

Svar: tack snälla! :D det är han <3
Pauline Hurtig

22 Emma Engsröm:

Men gud vilken hila söt bild på er, blir så glad av er! <3

Svar: tack snälla! aw <3
Pauline Hurtig

Kommentera här: