Måndagkväll

Nu är jag hemma från kvällsjobb. Har inte haft så jättemycket jobb men allting är ju som lite extra mycket i och med de här dumma viruset. På bussen hem beställde jag från foodora som just har kommit. Är väl jag värd det. Så nu ska jag mumsa det och se serier med Jonas, mys!
 
På bussen hem lyssnar jag alltid på podd. Å jag har hittat en ny podd jag verkligen gillar. Den heter dagens brott, det är olika personer som läser upp brott som skett på samma dag i historien. Denna vecka är det Alexander Karim som läser, älskar hans röst!
 
Önskar er alla en fin vecka!
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Det är aldrig fel att äta något gott efter jobbet! :-D Kramis

Svar: verkligen inte :)
Pauline Hurtig

2 Heléna:

Jag gillar också hans röst. Såg när han var med på Stjärnorna på slottet och jag blev så tagen när jag hörde hans livsberättelse. Låter spännande med Dagens Brott pod! Klart att ni ska unna er lite foodora - så skönt att kunna beställa mat när man själv inte orkar laga något. Kram 💖

Svar: de har jag inte sett, måste göra :) ja verkligen
Pauline Hurtig

3 Ullie:

lyssnar ju inte på poddar men min man gillar om dagens brott o sådär o ja på dem som är på torsd i en mördares huvud eller va det heter :D

4 Carro:

Lyssnar också massa på poddar, tack för tipset! 😍

Svar: vad roligt! :D
Pauline Hurtig

5 Sara:

Är väl du värd de!!

Svar: åhw tack!
Pauline Hurtig

6 elin:

Åh älskar att lyssna på poddar<3

Svar: jag med! :)
Pauline Hurtig

7 elin:

Åh älskar att lyssna på poddar<3

8 Anna:

Det är en av mina favoritpoddar, så himla spännande.

Svar: vad kul! ja eller hur :)
Pauline Hurtig

9 Yasmine :

Lyssnade precis på dagens avsnitt av Dagens brott! Bästa podden verkligen :) Kram

Svar: ja så bra!
Pauline Hurtig

10 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Jag brukade lyssna på mordpodden, men detta kanske vore något att byta av med :)

Svar: ja prova :D
Pauline Hurtig

11 Emma Engström:

Jag älskar verkligen att lyssna på poddar, gör det nästan varje dag! Denna har jag dock inte hört om :D KRAM <3

Svar: ja så härligt :D
Pauline Hurtig

12 Linda:

Något gott att äta är man värd efter en arbetsdag.

Svar: eller hur!
Pauline Hurtig

13 Emelie Andersson :

Vad härligt att du har hittat en pod du gillar :) hoppas du får en fin kväll!

Svar: ja, tack detsamma!
Pauline Hurtig

Kommentera här: