Lässtund

 
Läser alltid saga för Theodor innan han skall sova, idag läste vi Kottens hemlighet. När jag läser sitter jag alltid brevid honom i sängen, tycker det är så hiiimla mysigt. Det tycker han med, men när vi läst klart så ber han mig att sätta mig på golvet. Men idag så fråga han om jag kunde sitta kvar i sängen, jag blev så glad. Men efter en stund så sa han "eller mamma, kan du sätta dig på golvet, vi är ju nära varandra ändå, jag kommer inte tappa bort dig, jag lovar". Alltså så söt å go. När han somnat gick jag över till min och Jonas säng, där jag nu sitter och läser och äter naturgodis, älskar det!
 

Kommentarer:

1 Ida:

Mysigt! Åh nu blev jag riktigt sugen på naturgodis haha..

Svar: så gott ju!
Pauline Hurtig

2 enna:

Sötis! Och så gott! Älskar naturgodis, speciellt de som är doppade i yoghurt :)

Svar: ja :D åh det är ju så gott!
Pauline Hurtig

3 Netti Starby:

Nä vad gulligt sagt av honom! <3 Kramis

Svar: ja verkligen :D
Pauline Hurtig

4 Sara Ekman:

Haha så gulligt sagt <3

Svar: ja eller hur <3
Pauline Hurtig

5 Heléna:

Så fin han är Teodor! Riktigt mysig liten gosse! Härligt att du läser för honom på kvällarna - så otroligt bra för barns inlärning av ord och deras betydelse i ett sammanhang!

Jag älskar också naturgodis - så underbart gott!! Kram 💖

Svar: ja Theodor är underbar :D ja verkligen :) eller hur så gott!
Pauline Hurtig

6 Dixiwonderland.com:

Men hur fin är inte lilla Theodor? vilken fin och varm kille han är. Hoppas verkligen att han kommer ha med sig det resten av livet <3

Svar: ja han är så himla fin <3
Pauline Hurtig

7 Marie:

Ohh hur gott såg inte det där ut då?

Svar: var supergott :D
Pauline Hurtig

8 Ullie:

när min ebba vva två nästan tre tror ja fick ja ibland ha med lilla syster in och natta o bebisen åt välling eller tuttemat som de sa skulle alltid hålla ebba i handen och helst men en kvvväll lilla syster gnäller ebba säger Tack mamma att du nattar mej när felicia bara gnäller =) det räcker om du sitter bredvid sängen du kan hålla mej i benet annars om du vill :) :) :)

9 Jennifer:

Jag läste också alltid saga för grabben när han skulle sova när han var mindre. Nu för tiden så lyssnar han på ljudböcker när han ska sova :)

Svar: så mysigt :)
Pauline Hurtig

10 Lisa:

Vad gulligt sagt :) Vad mysigt och gott det ser ut kram

Svar: eller hur! ja :)
Pauline Hurtig

11 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Det är så viktigt att läsa för de små :)

Svar: verkligen :)
Pauline Hurtig

12 My Nordqvist:

Så mysigt :)

13 Annika:

Vad mysigt det ser ut. Önskar dig en trevlig helg.

Svar: tack så mycket :D
Pauline Hurtig

14 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★:

Så himla mysigt, jag läste alltid för sonen med.

15 Carro:

Så mysigt! Jag läser också alltid för Joline eller berättar en påhittad saga 😍

Svar: ja så mysigt :D
Pauline Hurtig

16 Wifeey:

Nej men så otroligt gulligt av honom
De e så mysigt att avsluta kvällen med sitt barn med en lässtund och bara mysa :)

Kram ♡

Svar: eller hur! :) oja
Pauline Hurtig

17 ajlimullersandvik.blogg.se:

Det låter väldigt idylliskt :)

Svar: :D
Pauline Hurtig

18 Emelie Andersson :

Han är verkligen så klok och fin :) vilken mysig nattrutin också!

Svar: ja verkligen!
Pauline Hurtig

19 Emma Engström:

Så himla mysigt och gulligt med en lässtund! Minns att mamma brukade läsa för mig när jag var mindre innan jag skulle sova :D Mys!! <3

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

20 sara:

Mysigt med lässtund innan sovning! Försöker med det med min snart 3-åring, men han ligger inte still då och ska ställa tusen frågor och bläddra i boken själv! hihi! :)

Svar: åh ja alla är ju olika
Pauline Hurtig

21 Jeanette:

Men åh vad mysigt det låter! :)

22 Jessica Högberg:

Ha ha, gulle. Önskar Er en fin helg <3

Svar: ja :D tack hoppas du haft det med <3
Pauline Hurtig

23 Anita :

Men så mysigt!

24 Ariel C:

Det er alltid noen i familien vår som leser til lillebror før han legger seg også, det er så viktig og ikke minst koselig! Får definitivt ikke nok lesing selv heller 😍

Svar: så fint :D
Pauline Hurtig

25 Johanna Utterberg:

Så sött av honom! Och mysigt att läsa :)

26 Annie - Stora Små Äventyr:

Mysigt :)
Och jag älskar den där lakritschokladen som du har i skålen :D

27 Linnéa Alpsten:

Man blir ju varm i hjärtat :)

Svar: åhw :)
Pauline Hurtig

28 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Åh vad söt :) Mysigt med lässtund!

29 Louise:

Dör så gullig han är!!! :D

Svar: ja visst är han :D hihi
Pauline Hurtig

Kommentera här: