Bränt

Igår jobbade jag kväll, var så pigg och glad, riktigt boostad av helgen. Men alltså jag så mycket fel och tokigt haha, lite pinsamt men de bjöd på mycket skratt haha. Idag har jag jobbat dag och smet iväg en stund då jag fått en tid på öron näsa hals. Jag har nämligen blött så mkt näsblod igen, blödde minst en gång om dagen, jätte mycket i över en månad. Så jag bestämde mig för att kolla upp om de kunde bränna kärlet igen. Jag gjorde det när jag gick gymnasiet pga. att jag blödde så mycket. Och det gick jättebra idag, hoppas att det kommer hålla bra. Är så jobbigt att blöda så mycket så ofta. En snäll kollega följde med mig som stöd idag (då jag svimmat de tidigare gångerna) men det gick superbra idag! Var lite yr och trött efteråt.
När jag kom hem från jobbet idag ville Theodor gå upp och vila i sängen, han är för go alltså. Jag var helt slut så det passade mig bra, och var så mysigt!
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vad jobbigt att du har haft mycket näsblod och hoppas att du nu slipper det. Så söta bilder på Theodor! <3 Kramis

Svar: ja.. tack! åh eller hur :)
Pauline Hurtig

2 Emma Engström:

Peppar, peppar så har jag bara blött näsblod en gång i hela mitt liv! Men det låter inte det minsta roligt, usch <3 KRAM

Svar: skönt! nej det är inte kul.. kram
Pauline Hurtig

3 Dixiwonderland.com:

Visste inte att man kunde göra sånt men va bra att de funkar. Hoppas att de håller :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

4 Ullie:

hi hi påminner om min tim 5 år... mamma lägg deej här bredvid mej så kan jag hålla dej i handen och ta hand om dej =) så goa de är

skönt det gick bra o du blir bättre kram <3

Svar: gulligt, ja :)
Pauline Hurtig

5 Heléna:

Så jobbigt för dig med dagligt näsblod - tur att du fick hjälp med att bränna kärlet! Håller tummarna för att det ska hålla nu! Så söt han är Teodor - passade ju perfekt att ta den där lilla vilostunden tillsammans 😍 Kram fina du och ha en riktigt fin kväll!💖

Svar: jo jättejobbigt :( tack sälla, ja eller hur!
Pauline Hurtig

6 Johanna Utterberg:

Åh vad jobbigt med näsblod, men hoppas det blir bättre nu! :)

Svar: ja :( tack!
Pauline Hurtig

7 Anita:

Jobbigt med Näsblod :(

8 Carro:

Vad skönt att det gick bra och gulligt av kollegan att följa med 😍

Svar: ja verkligen!
Pauline Hurtig

9 Annika:

Vad skönt att du fick det åtgärdat.Fina bilder på Theodor.

Svar: ja :D tack :D
Pauline Hurtig

10 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Usch, vad jobbigt, men hoppas att det blir bra nu!

Svar: jo.. tack snälla!
Pauline Hurtig

11 enna:

Skönt att det gick bra:)

12 Ariel C:

Så godt det gikk bra ❤️

13 Amanda Sofi:

Hoppas att det ska hjälpa!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

14 Carolina:

Gosig liten kille!
Hehe alltid roligt när man kan bjuda på sig själv :)
Trist med näsblod. Hoppas du får hjälp med det :)

Svar: ja :D haha ja... jo jag fick ju hjälp med det...
Pauline Hurtig

15 Yasmine:

Håller tummarna att det blir bättre nu! Och er son verkar vara en supergo kille! Kram

Svar: tack :D det är han <3
Pauline Hurtig

16 Sara Ekman:

Så skönt att det gick bra <33

Kommentera här: