100 dagar kvar

 
Idag är det 100 dagar kvar tills vi gifter oss. 100 dagar kvar tills vårat bröllop. Om 100 dagar håller jag på att fixa mig tillsammans med mina tärnor just nu. 100 dagar tills vi är Hubby och Wifey.  Förhoppningsvis. Jag skriver förhoppningsvis för som det är just nu känns det lite ovisst. Vi siktar och planerar för att köra på. Men pga rådande situation kan de ju bli så att vi tvingas skjuta upp. För oss känns de viktigast att vi får dela dagen med våra nära och kära. Vilket kan betyda att de inte kan ske i sommar utan att de får vänta. Jag tycker ovissheten är jobbigast, men egentligen spelar det ju ingen roll när, jag kommer älska min Jonas lika mycket och jag vet att den dagen vi gifter oss kommer bli fantastisk vare sig det är om 100 dagar eller 1000 dagar. 
Det mesta som kan vara klart är klart. Jag tycker det är så himla roligt att planera och fixa. Kommer på nya ideér varje dag. Igår såg jag en ring som jag blev helt förälskad i, kan vara så att vi hittat min vigselring, iii.

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vad kul att det närmar sig! <3 Kramis

2 elin:

Åh så kul ,du måste vara så taggad<3

3 Heléna:

Håller tummarna för att det ska gå att genomföra vigseln som planerat tillsammans med nära och kära! Som du säger så finns ju kärleken där oavsett om det tar 100 eller 1000 dagar, men när man har planerat och ser fram emot något så mycket så vill man ju helst att det händer redan nu 😊 Så roligt att du kanske har hittat ringen!!! Kram fina du 💖

4 enna:

Så spännande! Och så hoppas vi att ni slipper skjuta fram det :)

5 Annie - Stora Små Äventyr:

Hoppas att era planer håller! Kul att du hittat vigselringen :D

Svar: tack! ja :D
Pauline Hurtig

6 Emma Engström:

Ihh 100 draga är ingenting, jag lovar att det kommer gå SÅ fort alltså!! Stor kram <3

Svar: ja hoppas coronan försvinner bara :D
Pauline Hurtig

7 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Vad spännande :)

Grattis till er i förskott! :)

Svar: ja :) tack!
Pauline Hurtig

8 Ullie:

föruttom barnens födelse så är det den bästa största dagen man är som en prinsessa känner sej så speciell o smink o hår åhh så härligt

9 Yasmine :

Förstår att ni vill ha era nära och kära där på er stora dag, så håller tummarna att allt löser sig till det bästa för er! Jag har ju aldrig planerat ett bröllop utan jag har bara fotat flera bröllop men jag kan förstå att det är kul att planera (om än lite stressigt ibland)! Stor kram och ha en fin helg!

Svar: tack <3 ja jag tycker bara de är så kul! men nu känns allt så ovisst och det känns ju inte så kul
Pauline Hurtig

10 Carro:

Men wow vad spännande att tänka på den dagen! 😍

Svar: oja :D
Pauline Hurtig

11 sara:

vad roligt att räkna ner till det :) 100 dagar är ju långt fram och då hoppas vi ju verkligen detta corona-kaos är helt borta! :)

Svar: ja jätte kul :) ja hoppas verkligen de!
Pauline Hurtig

12 Anonym:

Åh vad fint!!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

13 Johanna Utterberg:

Så fantastiskt att ha det att se fram emot! :) Håller alla tummar och tår för att ni slipper skjuta fram det, nu hoppas vi att allting vänder efter påsk om vi som medmänniskor bara tar vårt ansvar.

Svar: tack snälla! ja hoppas de :)
Pauline Hurtig

14 Mamma Yvonne :

Och min klänning är inhandlad 😄

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

15 Jasmine:

Åhh! Ett så härligt inlägg att få ta del av. Tänk, bara hundra dagar kvar. Jag hoppas verkligen att ert bröllop kan bli av som planerat. Ditt fixande och visade kreativitet inspirerar.

(Sent) Svar: Vad kul att inlägget om havssköldpaddor i en nationalpark på Hawaii Big Island kunde glädja dig!

Kram

Svar: åh tack snälla :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: