Theodor 4 år

Idag är det Theodors fyra årsdag. Han har fått ett så fantastiskt fint firande men de tänkte jag berätta och visa imorgon. Nu tänkte jag bara skriva ett inlägg om vår underbara son.
 
 
Theodor, vår snälla, omtänksamma, roliga, tokiga och mysiga grabb. Han är så duktig på pussel, riktigt avanserande grejer. Han älskar att konstruera grejer, bygga och klura, det kan han sitta med i timmar. Fantasin har även slagit till, så himla roligt alltså! Just nu är vi i den berömda trotsåldern, herregud, vad han gör mig galen ibland alltså. Han har en åsikt om allt och ser verkligen till att göra den hörd. Vilket ju är så bra och en grej jag också är stolt över, men alltså om allt, ALLT, puuh. Han surrar även så öronen nästan spricker men säger ofta vettiga och kloka grejer. Han är så otroligt bra på att prata och argumentera och jag förlorar rätt ofta. Han har sånna fantastiska funderingar och tankar. Han kan, kommer ihåg och förstår saker som nästan inte jag vet. När han blir stor vill han bli doktor, jobba sjukhus, gärna på röntgen med mamma. Han har ju något konstigt för strumpor sedan han var typ 2 ½ år, han skulle alltid ha de på sig och ser upp till de som går barfota. Nu har han börjat utmana sig själv och tycker det är en så stor grej att han är utan strumpor. Å vår fina kille, han gör mig så glad, varm och lycklig. Som jag älskar honom, kärlek jag aldrig trodde fanns.
 
 
Varje år fotar vi en födelsedagsbild och jag hoppas han alltid kommer gå med på detta, så roligt att ha! Här ser ni från de tidigare åren.
 
 

Kommentarer:

1 Lisa:

Stort grattis till Theo. ! <3
Jättefina bilder :)

Kram <3

Svar: tack :) <3
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Åh vilket fint inlägg och stort grattis till Theodor <3 Kramis

Svar: tack :D <3
Pauline Hurtig

3 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Stort grattis till honom! <3

Svar: <3
Pauline Hurtig

4 Emma Engström :

Massa, massa grattis till Theodor! Vad han är söt och så otroligt fint inlägg du skrivit, vad gulligt av dig!! KRAM

Svar: tack så mycket :D <3
Pauline Hurtig

5 Ullie:

men u ser ju han är Inte liten längre han ändrar sej så nu o allt "bebisgrejhull" är borta de blir så stora på en gång liksom
Grattis hipp hurra

Svar: ja eller hur, tack
Pauline Hurtig

6 Hilma Eklund :

Men söööööt! Åh vad gullig, stort grattis i efterskott till honom! 💛💛

Svar: visst är han :D tack<3
Pauline Hurtig

7 Frida:

Vilket mysigt inlägg, och stort grattis till han på 4 årsdagen! :) <3

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

8 Dixiwonderland.com:

Herregud va stor han har blivit på bara ett år! Nu får du säga till honom att sluta växa :D Gulleunge <3

Svar: ja men eller hur :o jag sa det å han bara skrattade å sa att han ska fyllra 13 xD
Pauline Hurtig

9 Sara:

Åh så söt å så fint skrivet!

10 Sara:

Åh så söt å så fint skrivet!

Svar: visst är han, tack :)
Pauline Hurtig

11 Sara Ekman:

Åh grattis i efterskott till Theodor <3 Tänk att det redan gått fyra år?!

Svar: tack :) ja men hjälp :O
Pauline Hurtig

12 Yasmine :

Så rolig grej att ta bild på honom varje år!
Han verkar vara en så fin och skön kille verkligen! 😍

Svar: ja :D det är han <3
Pauline Hurtig

13 Annika:

Stort grattis till Theodor, vilka fina bilder på honom. Trevlig helg.

Svar: tack så mycket! detsamma :)
Pauline Hurtig

14 Mamma och Mormor:

Är det dags att skaffa krumelurpiller till vår charmiga pratkvarn nu KRAM

Svar: haha ja <3
Pauline Hurtig

Kommentera här: