Sommarlov

Igår jobbade jag ju min sista dag innan semestern och Theodor hade sin sista dag på förskolan innan sommarlov. Han valde kläder själv, shorts, skjorta med bilar som mormor sytt och en hatt, å han var så fin. Till fröknarna gav han dessa solrosor som sommarpresent. Tycker det är svårt vad man ska ge men tyckte detta kändes fint. Theodor klippte ut de bakre bladensjälv, jag är så imponerad av hur duktig han är att klippa efter linjer. Sedan skrev han även deras namn på skyltarna och målade det bruna i mitten. Han var så stolt när han lämnade över dom och de blev så glada. Nu har Theodor sommarlov i hela 10 veckor, så härligt!
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Åh vilka fina och du är grymt duktig! <3 Kramis

Svar: tack snälla!!
Pauline Hurtig

2 Emma Engström:

Vilka söta solrosor han gav bort till fröknarna! Så kul att han får lite lov nu och jag hoppas ni får en superbra sommar att njuta av :D KRAM <3

Svar: tack :D ja det ska vi <3
Pauline Hurtig

3 Dixiwonderland.com:

Jag hade blivit såå glad om jag fick såna :D

Svar: vad kul att höra :D
Pauline Hurtig

4 Emelie Andersson :

Wow vad fint, så gulligt att ge något tycker jag! Förstår att han var stolt och va duktig han är på att pyssla och greja :) så skönt med sommarlov!

Svar: tack så jättemycket! oja :D
Pauline Hurtig

5 Hilma Eklund :

Men åh vad fina solrosor! Gult är ju så underbart 😍 och vad härligt med sommarlov! Kram ❤️

Svar: tack så mycket! oja :D
Pauline Hurtig

6 Lisa:

Vilka fina solrosor Theo gjorde till sina fröknar.
Personliga gåvor är ju de bästa :)

Kram

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

7 Celine:

Gud vilken fin liten present!

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

8 enna:

Njut av lovet nu! Och vad duktiga ni varit :)

Svar: det ska vi :D tack!
Pauline Hurtig

9 Alice:

Åh, superfina solrosor ju, och så skönt att ni båda är lediga nu! ^^

Svar: tack :D ja jätte!
Pauline Hurtig

10 Carolina:

Men oj så fina och personliga! Sådana här skulle jag såklart bli himla glad över :D
Skönt med sommarlov/semester!

Svar: tack så mycket! oja :D
Pauline Hurtig

11 Sara:

Vilken söt present <3

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

12 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Hoppas att han får ett underbart sommarlov :)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

13 Maria:

Wow vilka fina rosor.

Fin blogg du har med 🌸

Svar: åh tack så mycket!
Pauline Hurtig

14 Ellen:

Vilka jättefina solrosor! Toppenpresent ju :)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

15 Yasmine :

Wow så duktig han är, hade aldrig kunnat tro att han hade klippt bladen. Förstår att fröknarna blev glada! Härligt med så långt sommarlov 🙂

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: