Sommarkvällar på altanen

 
Igår satt jag, som så många andra sommarkvällar, på altanen, i min fina lilla hörna och läste. Jag älskar verkligen den platsen, det är så himla mysigt att sitta där i kvällssolen. Fotpuffen är nyinköpt från lagerhaus och är verkligen så bra. Knutte-kulting och Grisen-Lisen har jag fått av min mamma. Visst är de underbara? Å så buketten med födelsedagspionerna och lupiner, tycker det är så fint!
 
 
Igår läste jag det sista kapitlena i den nionde boken i Morden i Sandhamnserien; I fel sällskap av Viveca Sten. Så himmelens bra och spännande. Är ni, liksom jag, så att ni inte riktigt vill läsa sista sidorna för att en inte vill att de ska ta slut? Som tur är har jag en ny Morden i Sandhamn som väntar på mig; I hemlighet begravd.

Kommentarer:

1 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Vilken mysig läshörna :)

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

2 Louise:

Men åh vad mysigt! Hade gärna suttit där och läst! <3

Svar: ja underbart! :)
Pauline Hurtig

3 Netti Starby:

Vad mysigt och så fint du har det på uteplatsen <3 Kramis

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

4 Emelie Andersson:

wow vad mysigt :D så fint!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

5 Marie:

Ohh ser ju helt underbart ut, så fint

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

6 Lotta:

Där vill man ju sitta! SÅ mysigt!!! <3

Svar: ja älskar <3
Pauline Hurtig

7 Biggeros:

Underbar läshörna omgiven av grisar och pioner. Jag har inte ens kommit igång att läsa. Jag gillar krimböcker.
Kram

Svar: ja så underbart! jag läser mest om sommaren, älskar krim!
Pauline Hurtig

8 Lisa:

Vad fint du har det :) Vilka underbara grisar :) kram

Svar: tack snälla! ja visst är dom :)
Pauline Hurtig

9 Maolion:

Åh wow vad mysigt!!

10 Evahle - mammalivet och psykisk hälsa:

Åh så mysigt :)

11 Ida:

Men åh vilken mysig hörna!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

12 Enna:

Tycker verkligen du har fått ihop det jättefint! Så mysigt :)

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

13 Jeanette:

Men alltså wow vilken mysig hörna! Ser ut som det perfekta stället att sitta på såhär på sommaren :)

Svar: tack :D ja älskar!
Pauline Hurtig

14 Hilma Eklund :

Men åååh så mysigt du har det! Skulle verkligen vilja sitta där och mysa med en kopp te och en tidning 🥰 ser ut som ur ett inredningsmagasin ju! Kram!

Svar: ja :D så härligt, åh tack snälla!
Pauline Hurtig

15 Alice:

WOW, så vackert! Skulle jag ha det sådär skulle jag sitta ute jämt, så vackert! <3 Haha, är likadan med böcker, och serier också för den delen, vill inte att det ska ta slut!

Svar: tack så jättemycket! haha eller hur :D
Pauline Hurtig

16 Emma Engström:

Det känns verkligen som att det är en himla spännande bok, hört att många ska gilla dom! :D WOW alltså, så otroligt vackert och himla mysigt! Hade ju inte tackat nej till att ha det så själv, vad man kan ha myskvällar där!! <3 KRAM

Svar: ja jag gillar dom! ja så härligt :D
Pauline Hurtig

17 Yasmine :

Hahaha jag är snarare så att jag läser sista sidorna av boken innan jag börjar läsa nästa bok! Så mysig uteplats ni har, och grisarna är bedårande 😍

Svar: haha jaså, tack :) ja visst är dom :D
Pauline Hurtig

18 Lise Brevik :

Det så veldig fint og lunt ut! :)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

19 Jasmine:

En så härlig plats, jag förstår att du uppskattar tiden där!
Kram

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: