För fyra årsedan

 
Så där såg jag ut för ganska precis fyra årsedan. I slutet av graviditeten med Theodor. Jag mådde så bra under hela graviditeten, men här började det vara rätt så tungt. Är du sugen på en förlossningsberättelse så finns min att läsa här. Idag är det en vecka kvar till Theodors fyra årsdag. Tänk att han för fyra årsedan låg i min mage. På ett sätt känns det som att han föddes alldeles nyss, samtidigt känns det som att han alltid funnits hos oss. Vår stora, kloka, fina, älskade kille. Han har pratat så länge om sin födelsedag och ser så framemot den. Å det gör jag med, jag älskar ju att fixa presenter, slå in och planera, hoppas att han dag kommer bli helt fantastisk. Kalaset för kompisar blir några dagar senare och han har valt dinosaurietema, så kul!
 

Kommentarer:

1 Jeanette:

Tiden går verkligen så fort! Kan tänka mig att den går ännu fortare när man blir förälder.
Så himla fina bilder på dig! :)

Svar: ja verkligen, åh tack!
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Oj tänkt att tiden går så fort och härliga minnen med graviditeten <3 Kramis

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

3 Lisa:

Vilka fina bilder :) Roliga minnen :) kram

Svar: tack! :) absolut!
Pauline Hurtig

4 Carolina:

Åh så mysigt med lite nostalgi bilder! :D

5 Dixiwonderland.com:

Jag vill bara stanna tiden! Han växer upp för snabbt! Kan inte fatta att jag har fått följa hela hans liv :D Blir så knäppt när man skriver det men det är ju faktiskt sant. Du får gärna gratta honom från mig, Grattis i förskott fina Theodor <3

Svar: åh gulle du <3 det ska jag göra <3
Pauline Hurtig

6 ★ Orsakulla som blev mamma vid 20, porslin, pudelmamma & specialpedagog ★:

Tiden med barn är så speciell, den står stilla samtidigt som den går så fort.

Svar: ja verkligen
Pauline Hurtig

7 Alice:

Åh, fyra år, det är stort det! ^^ Så gulligt med dinosaurietema, hihi!

Svar: ja hihi :D
Pauline Hurtig

8 Frida:

Vilka fina bilder <3 Och tiden går ju så fort

Svar: tack snälla <3 ja verkligen :o
Pauline Hurtig

9 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Tänk vad tiden går fort!! :)

10 Annie - Stora Små Äventyr:

Kul att se tillbaka sådär och det är svårt att förstå att han varit där i din mage :P :)

11 Emma Engström:

Åren går alldeles för fort ju, att det gått fyra år?! Så sjukt vacker du var och är fortfarande alltså, wow! <3

Svar: ja :O nämen tack snälla du!
Pauline Hurtig

12 Sara:

Åååh så fina bilder

13 Sara:

Åååh så fina bilder

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

14 Maolion:

Wow, tiden går verkligen fort! Kul att ha så fina bilder att se tillbaka på och att ha en förlossningsberättelse nedskriven så man kan läsa och återuppleva det hela!!

Svar: ja :o ja <3
Pauline Hurtig

15 Hilma Eklund :

Men åh så fina bilder! 🥰 tänk vad tiden går fort alltså! Hoppas ni får en jättefin midsommar 💛🌸

Svar: tack :D åh tack detsamma!
Pauline Hurtig

16 enna:

Ooo vilket härligt tema han har valt, kan tänka mig att det blir så mysigt att dekorera och fixa allt inför kalaset :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

17 Jasmine:

Så väldigt fina bilder på dig!

Kul att det väntas kalas för er fyraåring. Lycka till med förberedelserna.

Svar: Tack för din kommentar!

Kram

Svar: tack snälla! :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: