En riktig pokémongrabb

Första riktiga semsterdagen, så härligt! Idag gick jag, Theodor och hans mormor på stan. Vi hade lite ärenden och hittade en heldel mer. Vi åt även lunch på stan, första uteserveringen för i år, så himla gott och mysigt! Theodor har en tid intresserat sig mer och mer för pokémon. Så vi tog ner pokémon go till min mobil och medans vi gick på stan fångade vi massor. Både jag och Theodor tycker det är så roligt. Han fick även pokémongrejer på stan och sa "Jag är en riktig pokemongrabb nu" väldigt nöjd.
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vad kul att han har börjat gilla Pokémon! :-D Kramis

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

2 Emelie Andersson :

Åh vad roligt att ni har hittat en grej ni tycker är roligt tillsammans :)
Såg du att du blev min veckans blogg<3

Svar: nämen gulle gulle du! <3
Pauline Hurtig

3 Angelix:

Vad härligt med semester!

Svar: oja!
Pauline Hurtig

4 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Så söt han är :)

Svar: visst är han :)
Pauline Hurtig

5 Alice:

Åh, så roligt med lite Pokemon Go, hihi! ^^

Svar: verkligen!
Pauline Hurtig

6 Lisa:

Vad kul med Pokemon. Minns att min son var helt tokig i det. :)

Kram <3

Svar: ja :D kul!
Pauline Hurtig

7 Mia:

Men åh så gulligt =)

8 enna:

Så söt! Vet att mina bröder och tycker om det väldigt mycket :)

9 Petra:

Så gulligt när dem fastnar för ngt de gillar 👍kram

10 Hanna:

Åh så härligt! Jag längtar tills jag får semester så jag kan spendera mer tid med Elsa ❤️

Svar: ja underbart! :)
Pauline Hurtig

11 Emma Engström:

Så himla mysigt med uteservering, det är verkligen något man ska göra på sommaren men inte gjort det själv än faktiskt! Haha så söt han är, pokemongrabben! :D KRAM <3

Svar: oja :D visst är han <3
Pauline Hurtig

Kommentera här: