Change our date

 
Något jag inte berättat på bloggen men som ni som följer mig på instgram vet och som ni andra säker förstår, så har vi skjutit upp vårat bröllop. Vi skulle ju ha gift oss den 4 juli. Men vi skulle ha över 50 gäster så det skulle rent vara olagligt. Men också oanvarigt och så känns det inte roligt att ha det i dessa tider. Som jag skrev när vi berättade för våra gäster vi vill att vår dag ska vara fylld av kärlek, glädje och kramar istället för oro, ovisshet och avstånd. Men vi ska såklart gifta oss och siktar nu på sommaren 2021 istället. Så får vi bli Hubby och Wifey då istället. Å vet ni vad helt plödsligt fick jag lust att planera igen. Det känns så klart jättetråkigt men nu får vi ett år till av planering och längtan.
 
 
Jag är ju fortfarande bride to be. Å som jag längtar, denna fina finns på myperfectday.se (där även bilden är ifrån) så himla mycket fint de har där alltså!

Kommentarer:

1 Svärmor:

Då får vi längta ett år till då ❣ men den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge ❤

Svar: ja <3
Pauline Hurtig

2 Ullie:

ja men man vill ju inte va nevös att det ska bli smitta förstår er preci men ja något bra att kunna se fram emot

3 Emelie Andersson :

Förstår att det känns tråkigt att behöva skjuta upp det men samtidigt så vill man ju ha en massa kärlek och glädje vid ett sånt tillfälle :) ännu mer planering inför ett fint bröllop 😍

Svar: ja men exakt :)
Pauline Hurtig

4 Louise:

Klokt beslut tycker jag! :D

5 Dixiwonderland.com:

Så himla tråkigt att ni får ställa in men samtidigt tror jag det är helt rätt beslut. Som du skriver så vill man kunna vara nära en dag som denna och det hade inte gått nu. Önskar er lycka till med all planering :D

Svar: jo :( ja men visst, tack!
Pauline Hurtig

6 Emmy:

Låter som du har rätt inställning för det kommer ju en sommar igen, samt hoppas jag att er kärlek sträcker sig långt.

Och faktiskt är det kul att få planera sin stora dag lite extra! Ta hand om er!

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

7 Evahle - mammalivet och psykisk hälsa:

Tråkigt att ni måste vänta, men så är det ju tyvärr i dessa tider

8 Joakim:

❤️🙏🤗

9 Emma Engström:

Jättetråkigt att det blir uppskjutet för det är ju en så stor grej att se fram emot, kärlekens dag liksom! Men eftersom det blir ett år till så tror jag att det "kan bli ännu bättre" i och med lite mer planering, ta vara på tiden! Hoppas du förstår mig rätt, men jag tror det kommer bli magiskt när dagen väl blir <3 KRAM

Svar: ja :( men precis :D<3
Pauline Hurtig

10 Netti Starby:

Vilket klokt beslut och det blir verkligen bättre att satsa på nästa år. <3 Kramis

11 Lisa:

Det tycker jag var ett bra beslut även om jag kan tänka mig att det är lite trist :)

Kram

12 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Det är verkligen trist att ni fått skjuta upp det, men med tanke på läget är det fullt förståeligt! :(

Däremot hade det inte varit olagligt då ett bröllop är en privat tillställning, och för det finns inga begränsningar - men samtidigt får man värna om sina nära och kära dagar som dessa. Man kan ju inte vara nog försiktig!

Svar: jo :( nej men vi vill vara i kyrkan och alla vill ju vara med där och där gäller 50 lagen. å så gäller den ju av en anledning :)
Pauline Hurtig

13 Yasmine :

Härligt att du ser det positiva i det hela! 🙂

14 Jasmine:

Tråkigt att behöva skjuta upp bröllopet, men förståeligt. Klot beslut. Önskar er fortsatt lycka och glädje i bröllopsplaneringen.

Svar: Tack så mycket för din kommentar. :)

Kram

Svar: Ja :( tack!
Pauline Hurtig

Kommentera här: