Baoutakuddar

Alltså vilka underbara sommardagar. Halva min semster har gått och jag har verkligen haft sån tur med vädret. Så varmt och härligt! Vi har badat och lekt ute dagarna långa. Vissa dagar har vi fått leta skugga. Igår var vi och shoppade lite, jag var på jakt efter baotakuddar till sovrummet. Dels för att jag vill ha de lite som sänggavel men också för att läsa och se film emot. Hittade dessa på Jysk till kanon-nedsatt pris. De är supersköna och mysiga, tycker det blev jättefint, jag är riktigt nöjd!
 
 
 

Kommentarer:

1 Marie:

De vart ju toppenbra =D, snyggt

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

2 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Man kan hitta mycket på Jysk :)

3 Hanna:

Super fina kuddar 😍

Svar: tack! :)
Pauline Hurtig

4 Emma Engström:

Det har verkligen varit lyxväder den senaste tiden så du har verkligen haft tur under semestern, får hoppas på att det håller i sig! Dock kan det vara skönt med lite sämre också så man får ta igen sig lite :D <3

Svar: ja :D ja men faktiskt :)
Pauline Hurtig

5 Netti Starby:

Vad kul att du hittade kuddarna till ett bra pris och så fint det blev! <3 Kramis

Svar: ja ibland lyckas man :) tack :D
Pauline Hurtig

6 Emelie Andersson:

wow så fint :D älskar stilen! och vädret är ju helt underbart!<3

Svar: tack så jättemycket! ja :) <3
Pauline Hurtig

7 Yasmine :

Så fint det blev, förstår att du är nöjd! Kanske också borde skaffa sånna kuddar 🙂

Svar: Tack! Ja jag rekommenderar
Pauline Hurtig

Kommentera här: