Imorgon är det den fjärde juli

 
Imorgon är det den fjärde juli, dagen vi skulla ha gift oss, men de dumma viruset satte stopp för det. Men nu känns det så roligt att planera igen, å det kan tillochmed bli så att vi byter både kyrka och lokal. Jag bläddrar vidare i bröllopsmagasinet och blev så glad när jag insåg att jag kommer hinna med 2 till innan bröllopet, de släpps bara höst och vår. Jag har så mycket ideér och ser så framemot vår dag 2021. Tyvärr har vi ännu fått bokat men hoppas att de svarar snart så vi kan börja boka allt.
 
 

Kommentarer:

2 Lisa:

Jag brukar alltid tänka när något inte blir som man tänkt att det var menat så. Det kanske var så helt enkelt att det blir bättre med en annan lokal och kyrka t.ex :) kram

Svar: ja precis, å så spöregnade det igår haha
Pauline Hurtig

3 Netti Starby:

Det var ett klokt beslut av er och ni kommer att få ett drömbröllop nästa år! <3 Kramis

Svar: :D<3
Pauline Hurtig

4 Sara:

Vilka fina bilder! Så roligt att planera

Svar: tack så mycket! oja :)
Pauline Hurtig

5 Sara:

Härligt att du blickar framåt trots att viruset satte stopp för era bröllopsplaner denna sommar. Hoppas att ni får ert drömbröllop nästa år istället!

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

6 Emma Engström:

Så himla tråkigt att bröllopet inte blir av imorgon, men skönt att det känns okej ändå - mer tid till att planera det bättre :> <3

Svar: ja :( jo <3
Pauline Hurtig

7 Ellen:

Åh, fint att det känns peppigt att planera för nästa år istället. Jag är typ pirrig själv av tanken att få följa med lite grann i planeringen till den stora dagen :)

Svar: ja :) hihi aw vad roligt!
Pauline Hurtig

8 Emelie Andersson :

Så tråkigt att det inte blev av men kul att få planera vidare 😍❤️

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

9 Hanna:

Ingenting på försäkringen tyvärr :( behöver ha ” vittne” tydligen och vem har det när det är en smitning?

Svar: åh vad tråkigt..
Pauline Hurtig

10 Ullie:

usch ja försår det måste kännas men tur u känne lite glädje igen
usch ja är så trött på detta virus som förstör

Svar: JA :(
Pauline Hurtig

11 Alice:

Åh, så tråkigt att det blev som det blev, men du verkar ju verkligen ha en positiv inställning till det! Det blir vad man gör det till. ^^

Svar: ja <3
Pauline Hurtig

12 Jasmine:

Vad härligt att du är positiv och känner förväntan inför att gifta er nästa år istället. Håller tummarna för att bröllopet blir minst lika lyckat som tänkt!

Svar: Tack för kommentaren.

Kram

Svar: tack! <3
Pauline Hurtig

13 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Verkligen tråkigt att ni fick ändra era planer, men framtiden har mycket gott att erbjuda <3

Svar: jo.. ja hoppas det <3
Pauline Hurtig

14 Enna:

Tråkigt att det blev framflyttat men så mysigt med ett år planering till😊

Svar: ja <3
Pauline Hurtig

15 Carro:

åh, så jobbigt att behöva boka om men jag hoppas att du får ditt drömbröllop 2021 istället! jag jobbar som bröllopskoordinator och ett av mina brudpar ska köra som vanligt nu i augusti medan det andra paret har valt att flytta till bröllop till nästa sommar istället

Svar: jo :( ja många som får ändra sina planer :( hoppas de blir bra för de som kör!
Pauline Hurtig

16 Sara Ekman:

Så kul att planera <3

Svar: oja <3
Pauline Hurtig

17 Yasmine:

Jättetråkigt att ni fick skjuta upp det men så kul att du fått tillbaka inspirationen att planera :D Kram

Svar: ja<3
Pauline Hurtig

18 Alexandra:

Så tråkigt att skjuta upp det :( Jag skulle gift mig i oktober, men vi sköt också på det till nästa år. Ser det också som att jag får planera på lite nytt och hinna läsa mer magasin :D Man får försöka se det positiva även i de tråkiga stunderna.

Hoppas du får en bra dag!

Svar: ja :( åh hoppas det blir jättebra för er!
Pauline Hurtig

Kommentera här: