En dejtkväll

 
Igårkväll var jag och Jonas på dejt, vi ville göra något då gårdagen skulle ha varit en speciell dag för oss. Mamma var med Theodor och vi for in till Norra Hamn där vi åt middag på Bistro Norrland. Det regnade men vi satt ute under tak och med värme, så himla mysigt!
 
 
Jag började med vitlöksbröd, jättegott! Sedan åt jag en burger men själva köttet gillade jag inte så mycket. Men pommesen och dippen var sååå god. Sedan åt jag en chessecake, färskostglass och blomstermaräng. Alltså den var magisk, så himmelens god. Jonas var också jättenöjd med sin mat och så mätt att han hoppade över efterrätt, men de är jag glad att jag inte gjorde, hehe.
 
Det var en så mysig dejt, vi hade så roligt och så skönt att komma iväg lite bara vi två.

Kommentarer:

1 Emma Engström :

Tycker verkligen ni gjorde helt rätt i detta, så himla fint och mysigt! Snällt av din mamma att ställa upp som barnvakt, guldvärt ❤️ Jag tror verkligen det är viktigt med såna här stunder tillsammans, mysigt 🥰

Svar: ja <3 absolut! ja det är det verkligen :)
Pauline Hurtig

2 Lisa:

Vad gott och mysigt det ser ut :)

Svar: det var det :D
Pauline Hurtig

3 Anita:

Men åh, det är ni så värda! Helt rätt :D

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

4 Marie:

Oh najs så härligt, var länbge sedan vi gjorde något sådant

Svar: ja det var så skont :)
Pauline Hurtig

5 Petra:

Men vad mysigt detta såg ut 😍kram

Svar: det var det :D
Pauline Hurtig

6 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Så mysigt :) Sådana kvällar behövs :)

Svar: verkligen! :)
Pauline Hurtig

7 Netti Starby:

Vad mysigt att ni var på en dejt! <3 Kramis

Svar: oja<3
Pauline Hurtig

8 Emma :

Åh så härligt o välbehövligt :D
Ser jättegott ut!

Svar: absolut!
Pauline Hurtig

9 Enna:

Vad mysigt ni hade det! Och pommesen såg verkligen riktigt goda ut :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

10 Dixiwonderland.com:

Skönt att få lite kvalitetstid tillsammans :D

Svar: absolut :D
Pauline Hurtig

11 Emelie Andersson :

Åh vilken mysig dejt ni hade! 😍

Svar: oja :)
Pauline Hurtig

12 Carro:

åh så mysigt, ÄLSKAR vitlökabröd!

Svar: ja :) åh ja det är ju så gott!
Pauline Hurtig

13 Hilma Eklund :

Åh låter supermysigt! Så kul att göra något extra ibland ❤️

Svar: ja :D <3
Pauline Hurtig

14 My Nordqvist:

Åh vad mysigt <3

Svar: absolut <3
Pauline Hurtig

15 Jasmine:

Vad mysigt! Jättefina bilder på er. Bra att ni tog er tid för bara er två och gjorde något extra då er stora dag blivit uppskjuten till nästa år. :)

Svar: Tack! Glad att du gillade sidorna för juli i min Bullet Journal.

Kram

Svar: tack snälla! ja :)
Pauline Hurtig

16 Yasmine:

Låter supermysigt med en dejt :D Och om ett år så får dejten bli ett bröllop istället! <3

Svar: det var det! ja :)<3
Pauline Hurtig

Kommentera här: