DIY hårband

 
Jag och mamma var på stan en dag, då köpte jag en klänning. En långklänning i det brunprickiga tyget ni ser ovan. Men den var lite väl lång så mamma hjälpte mig att sy upp den. Av resttyget gjorde jag ett hårband, tyckte att de blev rätt fint, lätt att piffa upp en outift. Så jag gick upp till min gamla garderob och hittade ett par vita byxor och en rosa klänning som aldrig skulle komma till användning så även dessa klipptes till och syddes om till hårband. Så roligt att göra själv!

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vad duktig du är och dom blev jättefina! <3 Kramis

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

2 Ullie:

va bra du kan e är jätte fina

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

3 Sara Ekman:

Åh så söta <3

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

4 Lisa:

Åh vad fina :)

Svar: tack så mycket :)
Pauline Hurtig

5 Ida:

Vad fiffigt, blev ju jättefint!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

6 Emma Engström :

Så roligt när man kan göra såna här saker själv och som du säger piffar det verkligen upp en outfit bra! Superfint 😍 Kram!

Svar: ja verkligen, tack! :D
Pauline Hurtig

7 Emelie Andersson:

Åh vilka fina :) alltid kul när man få användning av något och göra något nytt :D jättefint<3

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

8 Eva`s blogg:

åh så söta jag har väl 2 st men gillas gör dom :)

Svar: tack! gillas? :)
Pauline Hurtig

9 Evahle - mammalivet och psykisk hälsa:

Åh vad kul! Önskar jag vore så pysslig :)

10 Heléna:

Så fina de blev! Du är så händig fina du!!! Hoppas du får en riktigt fin torsdag vännen! Stor kram 💖

Svar: tack snälla! <3 detsamma till dig
Pauline Hurtig

11 Enna:

Men såå fina! Och så kul! Då kanske du kan matcha hårbandet med känningen :)

Svar: tack :D ja jag är lite rädd att de blir för mycket bara?
Pauline Hurtig

12 Yasmine:

Vilket bra sätt att återanvända sina gamla plagg på! :D Kram

Svar: tack! :)
Pauline Hurtig

13 Jennie:

Jättefina hårband....

Svar: tack! :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: