Back to work

Igår var det dags för mig att återgå till jobbet igen efter fyra veckors semster. Jag har verkligen haft en underbar semester. Jättevärma härliga, bad dagar och mysiga innedagar. Jag har hunnit nästan allt jag ville under sommaren. Men vet ni vad, sommaren är ju inte slut än. Alltså när jag skulle börja kändes det som höst eftersom att vädret känns så höstigt. Men än är det ju mycket sommar kvar, så härligt! Det har gått bra att börja jobba, jag startade med tidig kväll igår. Lite knackligt men helt okej, som tur är har Theodor gjort det här finahalsbandet åt mig som jag har runt halsen när jag jobbar, så sött!
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vad skönt att det har gått bra med att börja jobba efter semestern. Åh vilket fint halsband han har gjort till dig! <3 Kramis

Svar: visst har han :D
Pauline Hurtig

2 Ullie:

vilket fint halsband a gullig han är
men alltså gu så fort 4 veckor går

Svar: ja visst :D ja verkligen
Pauline Hurtig

3 ★Orsakullan som blev mamma vid 20 – Dalaliv, finporslin & pudelliv! ★:

Så fint halsband. Det är alltid lite vemodigt med jobb efter semestern :)

Svar: eller hur! ja :/
Pauline Hurtig

4 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Så fint det var :)

Svar: tack! :)
Pauline Hurtig

5 Jennifer:

Ja det känns som riktigt höstväder nu för tiden.. Men värmen är på väg tillbaka ryktas det om! ;)

Svar: ja hoppas det! :)
Pauline Hurtig

6 frokenskog.blogg.se:

Vilket fint halsband! Ja, det är lite segt att börja efter semestern :) Jag har inte gått på semester ännu, jobbar denna veckan men sen så är jag ledig i 3v :D

Svar: visst är det! ja :/ skönt!
Pauline Hurtig

7 Alice:

Åh, härligt att dina semesterveckor varit bra, och som du säger; sommaren är ju faktiskt inte slut än. ^^

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

8 Eva`s blogg:

Oj ja 4 veckor semester går snabbt.Men så fint med alla snäckor o färger :) sånt glädjs man åt ....fin onsdag kram

Svar: ja det gör ju det... eller hur :)
Pauline Hurtig

9 Heléna:

Så fint halsband han har gjort till dig - presenter från barnen är de bästa!!! 💖 Jag är inne på min sista semestervecka nu och sedan är mina 4 veckor med ledighet över också. Hoppas du får en underbar onsdag fina du! Kramar 💖

Svar: verkligen :D åh njut! tack detsamma <3
Pauline Hurtig

10 Petra:

Så fint halsband du fick 💕skönt att du fick en varm o härlig semester 👍kram

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

11 Lisa:

Vad härligt att du haft en bra semester :)

Kram

Svar: ja verkligen :)
Pauline Hurtig

12 Enna:

Hoppas du har haft det bra på jobbet på din första dag! Håller med dig, vädret känns höstigt men det finns mycket kvar av sommaren :)

Svar: ja rätt så tack :) ja tur de! :)
Pauline Hurtig

13 Anna:

Vilket fint halsband! Och du har rätt, än finns det sommar kvar <3

Svar: eller hur! ja :)
Pauline Hurtig

14 Emma Engström:

Man kan nästan med lite gott samvete komma tillbaka till jobbet när man haft en så bra semester! Så himla kul att du är nöjd med ledigheten och som sagt är ju inte sommaren över än :> <3

Svar: ja absolut :D
Pauline Hurtig

15 Yasmine :

Så skönt att det gått bra att börja igen! Förstår att halsbandet ger massa energi, för det är väldigt fint!

Svar: ja :) verkligen :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: