Snart är det dags för fredagmys

Idag är jag hemma från jobbet på grund av att jag har så ont i lederna. Jag vet inte om jag måste gå och ta injektioner i leden igen, men vill helst inte det. Jag fick ju det när jag hade så ont i höstas, och de blev verkligen så mycket bättre av det. Men jag har ju som haft lite ont hela tiden, vissa dagar värre än andra. Och nu har jag mer värre dagar igen, de stör sömnen och gör så ont. Jag blir verkligen så trött, känns som att varje sak jag gör är en såådan ansträgning. Så igårkväll bestämde jag mig för att vara hemma och vila idag. Jag vaknade inte förs efter 10 (så de var nog välbehövligt). Har just ätit brunch och tänkte nu ta en promenad till mamma för att bada badkar. Sedan hämtar vi hem Theodor och har fredagsmys.
 
Minns tillbaka till sommaren och längtar. men för att inte längta efter värme allt för mycket slänger jag in lite bilder från när vi var till Narvik i slutet av juni.
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vad jobbigt och hoppas att det snart blir bättre! <3 Kramis

Svar: jo, tack
Pauline Hurtig

2 Lisa:

Usch vad jobbigt, hoppas du känner dig bättre snart. Underbara bilder. :) Ja nu längtar man verkligen till våren och sommaren kram <3

Svar: ja :( tack. tack så mycket :)
Pauline Hurtig

3 Jessica Högberg:

Blir lite ledsen, inte ok att ha så ont. Hoppas badet lindrar något. Härligt fredagsmys är jag säker på att ni får <3

Svar: tack <3<3
Pauline Hurtig

4 Amanda Sofi:

Narvik är ju bara såå vackert!

Svar: ja verkligen :D
Pauline Hurtig

5 Heléna:

Underbara bilder!!! Hoppas lederna blir snällare mot dig och att du får en riktigt fin helg! Kram 💖💖💖

Svar: tack :D tack <3
Pauline Hurtig

6 Dixiwonderland.com:

Jag lider verkligen med dig :( Har själv haft ont i mina armar i över 1 månad nu men det börjar bli bättre. Hoppas att det blir bättre för dig också men ta sprutan annars <3

Svar: så jobbigt, hoppas de blir helt bra för dig! jo men man kan inte spruta så många gånger, vill inte göra för mycket nu ifall jag kommer behöva det mer när jag blir äldre
Pauline Hurtig

7 Beatrice Jakobsson:

Vad mysigt med fredagsmys!! 😍 Och behövligt med sovmorgon!

Svar: ja :D verkligen
Pauline Hurtig

8 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Hoppas att värken släppt och att ni får en riktigt trevlig helg!!

Svar: tack! detsamma till dig :)
Pauline Hurtig

9 Carro:

Vilka vackra bilder och vad jobbigt med värk! Kram till dig 😍

Svar: tack! ja :( kram
Pauline Hurtig

10 petra:

Stackars, hoppas det blev bättre med lederna,så fina bilder ,kram

Svar: tack! :)
Pauline Hurtig

11 sara:

Åh vilka härliga bilder! Hoppas du har mindre ont idag :)

Svar: tack så mycket
Pauline Hurtig

12 Yasmine:

Då var det verkligen välbehövligt att stanna hemma. Hoppas du lyckas då ordning på lederna snart! Kram <3

Svar: Tack ❤
Pauline Hurtig

13 Jasmine:

Hoppas att värken i lederna släpper. Ta vara på dig.

Fina bilder från i somras.

Svar: Tack för orden till inlägget om vår dag i Monterey.

Kram

Svar: tack!!tack så mkt
Pauline Hurtig

Kommentera här: