Så känslosam

 
Idag på jobbet kom det en massör för att massera några av oss. Så himla bra, jag lyckades få tid och fick massage av ryggen i 30 minuter. I höstas när jag och Jonas var på spa så fick jag också massage. När hon la händerna på min rygg sa hon "oj, jag kommer behöva ta i". Det gjorde riktigt ont men de var samtidigt skönt. Efteråt frågade hon hur jag mådde egentligen, jag hade så mycket knutar och spänningar och hon rekommenderade att jag skulle ta massage snart igen. Det gjorde väldigt ont idag med, men så skönt att ha fått en gång till. Efteråt var jag så yr, å så blir jag alltid så känslosam efter jag fått massage, vill bara gråta. Nu är jag så öm och fryser som tusan. Men det känns så skönt, ska försöka få en tid till massage nästa månad med.

Kommentarer:

1 Heléna:

Så härligt med massage och så bra att du fick det så du fick hjälp med att lösa upp knutarna. Jag skulle också behöva komma iväg och få en genomgång av kroppen, men det får bli framöver tror jag. Så söt liten kisse! Kram 💖

Svar: verkligen :D det är ju så svårt att få tid till sådant. Visst är hon :)
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Vad härligt att du fick massage och det skulle jag också behöva. :-D Kramis

Svar: verkligen! ja de behöver nog alla ibland
Pauline Hurtig

3 Beatrice Jakobsson:

Gud vad skönt med massage! Det kan vara behövligt! ❤️

Svar: verkligen!
Pauline Hurtig

4 Celine:

Åh hade också behövt massage alltså! Lyxigt att få det på jobbet hihi! Men det förtjänar ni som ni sliter <3

Svar: ja så skönt!! så svårt att få tid annars så de är jättebra :D <3
Pauline Hurtig

5 ajlimullersandvik.blogg.se:

Älskar när de tar i, inget fjantigt gnuggande utan riktig MÖRDARMASSAGE! Efteråt är jag också svimfärdig och febrig. Men om hon måste ta i så tycker jag att det låter klokt att ta en nästa månad också!

Svar: haha jo lika bra att göra men de gör ju såå ont haha. Ja ska försöka få till de
Pauline Hurtig

6 Carro:

Vad bra att du unnar dig massage! 😍

Svar: ja välbehövligt
Pauline Hurtig

7 Anita:

Skönt med massage! :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

8 Lisa:

Vad skönt det låter med massage. Jag skulle också verkligen behöva det :) Vilken söt bild på kissen kram <3

Svar: ja jättebra! tack :)
Pauline Hurtig

9 Johanna Utterberg:

Så himla skönt att du fick massage, lät verkligen som du behövde det :)

Svar: absolut!
Pauline Hurtig

10 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Det var länge sen man själv fick en rejäl massage, men det blir nog av snart! :)

Sv: Jag vet inte! Kanske gästblogga är smidigast :)

Svar: ja de gäller ju att hitta tid bara
Pauline Hurtig

11 sara:

Vad härligt med massage! Det måste man unna sig ibland, är otroligt dålig själv på att unna mig det men måste bli bättre på att göra det! :) Hoppas du känner dig bättre idag :)

Svar: verkligen! ja det är ju så svårt, därför så bra att de kommer till jobbet :D tack
Pauline Hurtig

12 Dixiwonderland.com:

Hoppas att du kan gå och få massage regelbundet. Att du blir känslosam efteråt är bara positivt även om det kan kännas jobbigt. Det visar att massagen även släpper lös tunga saker som du bär på <3

Svar: ja precis tack <3
Pauline Hurtig

13 Jasmine:

Vilken söt bild! <3

Jag kan tycka att det ibland känns obehagligt hur massage kan påverka mig. Jag blir liksom du lätt yr och matt i kroppen efter massage.
Bra att du tar vara på dig. Hoppas att du finner tid och mod att gå på massage snart igen.

Svar: Tack för dina omtänksamma ord. <3

Kram

Svar: tack<3
ja samma här. tack <3
Pauline Hurtig

Kommentera här: