En liten doktor

Inatt sov jag mycket bättre men jag har ändå varit så mycket tröttare idag. Har så ont i högerhandled och mittknogen gör så ont. Drömde en mardröm inatt att vi tog röntgen och hela skelettet i handen var helt sönder, hujja. Men medicinen jag började med i oktober borde börja ge värkan snart. Som tur är har jag ju världens sötaste lilla doktor hemma. Han har alltid gillat att leka doktor och har en liten doktorsväska. Så brukar jag ta med lite saker från jobbet som plockats fram men inte använts, han tycker att de är så roligt. I julklapp hade hans mormor sytt denna söta doktorsrock åt honom. "nu är jag nästan en doktor på riktigt" sa Theodor.
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Men vad söt han är! <3 Kramis

Svar: visst är han :D
Pauline Hurtig

2 petra:

Haha så gulligt,kram

Svar: ja eller hur :D
Pauline Hurtig

3 Johanna Utterberg:

Så söt liten doktor! :)

4 Johanna Utterberg:

Så söt liten doktor! :)

Svar: visst är han :D
Pauline Hurtig

5 Jasmine:

Söta Theodor!

Svar: Glad att du gillade första delen av min årsresumé. Tack för att du berömde våra bröllopsinbjudningar. Vi hade strax över femtio gäster. Hur många planerar ni att bjuda? :)

Kram

Svar: :D
Pauline Hurtig

6 Heléna:

Sötare doktor får man nog leta efter 😍
Hemskt med sådana mardrömmar! Jag drömde att alla mina tänder lossnade inne i munnen en gång och fy vad läskigt det var! Vaknade med panik och trodde att alla tänderna var borta. Hoppas du får en fin torsdag! Kram 💖

Svar: eller hur! :D ja fy :( det är en väldigt vanlig dröm har jag läst, googla, har för mig att de betyder något :)
Pauline Hurtig

7 Lisa:

Usch vilken jobbig dröm, tur att det bara var en dröm , hoppas medicinen gör verkan snart :) Om jag hade en sådan söt doktor skulle jag gärna gå till honom :) kram

Svar: ja hujja, ja eller hur :D
Pauline Hurtig

8 Carro:

Så gulligt! Joline gillar också att leka doktor och fick en doktorsväska i julklapp 😍

Svar: ja :D så kul :)
Pauline Hurtig

9 Beatrice Jakobsson:

Ååå! vilken söt doktor! Älskar verkligen att han säger att han snart är doktor på riktigt, såååå gulligt!

Svar: ja eller hur :D
Pauline Hurtig

10 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★:

Går i mammas fotspår? :)

Svar: haha ja han säger att han ska bli barnröntgendoktor så vem vet han kanske kommer jobba på mammas jobb :D
Pauline Hurtig

11 Emelie andersson :

Åh sötaste lilla doktorn 😍 synd att du har så ont. Hoppas det blir bättre snart <3

Svar: ja :D jo :( tack!
Pauline Hurtig

12 Therese:

så himla söt!

Svar: visst är han :)
Pauline Hurtig

13 Carolina:

Fint att han tar hand om sin mamma! :)

Svar: ja verkligen :)
Pauline Hurtig

14 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Då får han sikta på att bli doktor :)

Svar: ja vi får se, kan ju ändras många gånger haha
Pauline Hurtig

15 Jennifer:

Men det var mig verkligen en söt liten läkare :D

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

16 Amanda Sofi:

Så sött!!

Svar: :D
Pauline Hurtig

17 Yasmine:

Vilken bra och uppskattad julklapp!
Hoppas hoppas att medicinen börjar slå in snart så att du slipper ha ont! Stor kram <3

Svar: Ja 😀 tack
Pauline Hurtig

Kommentera här: