100 bitars pussel

Idag har jag varit på etikutbildning så jag slutade 16 istället för 14. Mamma hämtade Theodor från förskolan så möttes vi upp i stan. Vi shoppade lite och åt sedan middag på kinaresturang. Theodor frågade personalen om vi kunde få sitta vid fiskarna i akvariet och det fick vi. Theodor var så intresserad av fiskarna och tyckte det var jätteroligt. Vi hade det verkligen så mysigt. Vi kom hem ganska sent men Theodor ville lägga de nya pusslet han fått så vi gjorde det tillsammans. Han älskar verkligen att lägga pussel, han kan säga att han längtar efter att få göra det. Å han är verkligen så duktig på det! Så jag tänkte att han skulle få en liten utmaning så vi tog ett med hundra bitar. Han klarade det superbra, vi hjälptes åt eftersom vi hade lite tidsbrist men alltså jag är så otroligt imponerad av honom.
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Puzzel är verkligen kul och vad roligt att Theodor gillar det <3 Kramis

Svar: oja :D
Pauline Hurtig

2 Johanna Utterberg:

Så duktig han är, pussel är ju så kul! :)

Svar: absolut :)
Pauline Hurtig

3 Celine:

Haha knappt så att jag kan lägga 100 bitar liksom! Så duktig!

Svar: haha nä det kan ju vara riktigt svårt med pussel
Pauline Hurtig

4 Heléna:

Så duktig han är! Det är verkligen utvecklande för barn att lägga pussel så det är bara att passa på när de faktiskt vill 😊 Mysigt med kinarestaurang och så bra att det gick att ordna så han fick sitta nära fiskarna! Kram 💖

Svar: ja men verkligen! oja :)
Pauline Hurtig

5 Emelie Andersson :

Så duktig han är! 😍 och vad sött att han ville sitta vid fiskarna!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

6 Lisa:

Vilket litet geni din son är. :) Förstår att du är imponerad av honom. kram <3

Svar: hihi ja verkligen :D
Pauline Hurtig

7 Alice:

Vilken mysig dag, och så duktig han är som gör pussel så bra! ^^

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

8 Carro:

Vad duktig han är, här kör vi på 15-bitars 😉😍

Svar: ja :D men de är ju så bra med pussel!
Pauline Hurtig

9 Sara Ekman:

Vad mysigt <3

Svar: ja <3
Pauline Hurtig

10 ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag älskar också att lägga pussel, och jag älskar att sitta vid fiskarna ;D Jag gör alltid det om chansen finns ;)

Svar: så roligt! hihi ni skulle kanske vara bra vänner du o Theodor :D
Pauline Hurtig

11 Anita:

Kul :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

12 Therese:

Vad mysigt!

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

13 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Pussel är så kul! :)

Svar: absolut :)
Pauline Hurtig

14 Dixiwonderland.com:

Du får testa att spela memory med honom när han blir större :D

Svar: vi spelar mycket memory med honom :D
Pauline Hurtig

15 Amanda Sofi:

Så mysigt att lägga pussel!

Svar: ja han älskar det
Pauline Hurtig

16 Ariel C:

Så flink! Og så spennende 😁 Er fortsatt kjempeglad i puslespill selv hihi

Svar: ja :D vad kul!
Pauline Hurtig

17 Mamma och mormor :

Håller med om att det var så mysigt och Theodor var så glad och åt med god aptit och ville smaka av allt ❤

Svar: ja <3<3
Pauline Hurtig

18 Yasmine:

Wow så duktig han är, jag hade aldrig haft tålamodet för att pussla haha! Kram

Svar: haha ja jag är så glad åt de intresset han har :)
Pauline Hurtig

19 Marie:

Vi har ngt liknande pussel vi med, och vår tös är en klippa på att pussla, =D

Svar: vad kul :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: