Röntgensjuksköterksa

Idag på jobbet hade jag medarbetarsamtal, mitt första någonsin. Jag var så nervös innan, gillar verkligen inte sådant. Men alltså det gick så bra, de var lättsamt och min chef sa fina saker om mig å jag är sååå glad. Kände mig så glad efteråt. Jag älskar mitt jobb och tycker det är så roligt. Jag har flera ansvarsområden, bla. så är jag etikombud, så roligt!Tänk att jag har varit röntgensjuksköterska i fyra år nu. Slänger in en bild från pluggtiden då jag fortfarande bodde hos mamma och hade pluggsällskap av Lucas.
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vad skönt att det gick bra på medarbetarsamtalet! :-D Kramis

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

2 Therese:

Vad härligt att du trivs med jobbet, det är ju så otroligt viktigt!

Svar: absolut :D
Pauline Hurtig

3 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Tiden går verkligen fort!! :)

Svar: verkligen
Pauline Hurtig

4 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★:

Så härligt att du trivs så bra med ditt jobb :). Har du funderat på att plugga igen? Tänker som barnsjuksköterska, barnmorska eller liknade? Kan tänka mig att med din grund inom röntgen är det jättebra :).

Svar: ja :D nej inte alls. jo dock måste jag läsa till 2 år för sjuksköterksa, röntgen är en egen :) men de är inget jag har planer på
Pauline Hurtig

5 Dixiwonderland.com:

Om du får, kan du inte berätta mer ingående vad ditt arbete går ut på? Hade varit jätte kul att läsa :D

Svar: absolut de kan jag göra :)
Pauline Hurtig

6 Heléna:

Visst är det underbart med positiv återkoppling på medarbetarsamtal - bekräftelse på att det man gör syns är så viktigt! Så typiskt för katter att hjälpa till så fort man ska göra något 😆 Jättefin bild på din studiekamrat Lucas😻 Kram💖

Svar: verkligen :D haha ja så go :)
Pauline Hurtig

7 Carro:

Vad kul att det gick bra, alltid kul att höra att man gör ett bra jobb! 😍

Svar: ja verkligen :)
Pauline Hurtig

8 Sara:

Vad härligt att medarbetarsamtalet gick bra!

9 Anita:

Men katten dåå... Haha så söt :D

Svar: haha ja så go :D
Pauline Hurtig

10 enna:

Vad kul att det gick så bra :) Och extra kul är det ju när man älskar det man jobbar med

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

11 Angelica Wåhlin:

Blir så glad att höra att du trivs med ditt jobb, det är verkligen sååå viktigt!

Svar: <3
Pauline Hurtig

12 Lisa:

Vad bra att medarbetarsamtalet gick bra. Gillar inte heller sånt. Vilken söt kisse :) kram

Svar: ja :) visst är han :)
Pauline Hurtig

13 Jennifer:

Åh vad skönt att det gick så bra på samtalet :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

14 Marie:

Så viktigt att studera och så roligt att du jobbat med det i 4 år

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

15 ajlimullersandvik.blogg.se:

Så fint att medarbetarsamtalet gick bra :D Jag är glad att du får uppskattning, alla borde få det :)

Svar: åh :D <3
Pauline Hurtig

Kommentera här: