Nyklippt och kalas

 
Imorse tog vi äntligen tag i att klippa Theodors hår, tycker att det blev jättebra. Vi har alltid klippt honom hemma, först med maskin och sedan med sax. Idag har vi även varit på 3 årskalas, det var så roligt och mysigt. Theodor somnade i bilen hem och fortsatte sova på hallgolvet haha. Vi har börjat se Diseny klassiker med Theodor, å det är så många som jag inte sett. Idag till middagen såg vi klart pocahontas och började på Mulan, så mysigt att se tillsammans. Men nu sover Theodor och vi ska se melodifestivalen, den ena är väl mer pepp (jag) än den andra (Jonas). Kollar ni?
 

Kommentarer:

1 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Vilken fin kille!! :)

Svar: :D
Pauline Hurtig

2 Emma Engström:

Åh vad fin han blev i håret verkligen! Så söt <3 KRAM

Svar: visst blev han :D
Pauline Hurtig

3 Sara Ekman:

Åååh, älskar Disneyklassiker, har alla på DVD <3

Svar: jag med! så kul :)
Pauline Hurtig

4 Jennifer:

Åh disney är verkligen de bästa filmerna :D Man blir aldrig för gamla för dem :D

Svar: verkligen :D
Pauline Hurtig

5 Carro:

Så fin han blev och mysigt med kalas! 😍

Svar: eller hur! ja verkligen :)
Pauline Hurtig

6 Netti Starby:

Vad kul att ni kollar på klassiker och självklart kollar jag på mello! :-D Kramis

Svar: :D
Pauline Hurtig

7 Alice:

Mysigt med kalas, och ja, jag kollade också Mello! ^^

Svar: ja :) kul!
Pauline Hurtig

8 Amanda Sofi:

Så mysigt med kalas!

Svar: absolut!
Pauline Hurtig

9 ajlimullersandvik.blogg.se:

Vaaaa, vilka disneyklassiker har du missat? YOU ARE IN FOR A TREAT!!

Jag såg melodifestivalen och åt polly :D :D

Svar: alltså jag kan ju som alla, bara att jag inte sett dom från början till slut :D idag såg vi lilla sjöljungfrun :)
Pauline Hurtig

10 Lisa:

Så söt han är :)

Svar: åh visst är han :D
Pauline Hurtig

11 Marie:

Oj så tjusigt han vart klippt och fint han lärt sig skriva

Svar: visst! ja han är så duktig :)
Pauline Hurtig

12 Angelica Wåhlin:

Så fin han blev i håret :D

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

13 Annie - Stora Små Äventyr:

Vad fint han skrev :)
Jag kollade lite halvt på mello igår, tyckte det var ganska tråkigt :P

Svar: ja visst gör han! haha jag håller med
Pauline Hurtig

14 Ariel C:

Elsker Disney klassikere!! 😍😍

Svar: jag med :D
Pauline Hurtig

15 Ellen Gräntz:

ÅH, vad kul att gå igenom Disney-klassiker! Finns så många som inte jag heller har sett. Jag borde kanske också börja kika igenom dem hehe... :)

Svar: ja :D så kul!
Pauline Hurtig

16 enna:

Vilken härlig dag han har haft :)

17 Heléna:

Så fin han blev i håret och så roligt med kalas! Jag älskar alla Disney klassiker fast det var rätt länge sedan jag såg någon av dem nu. Får ta ifatt det när jag blir mormor/farmor i framtiden 😁
Jag såg också på Mello, men blev inte så imponerad av gårdagens tävling. Fanns några bidrag som var helt okej iallafall. Kram 💖

Svar: ja verkligen! ja precis :) nej egentligen är det ju ganska tråkigt
Pauline Hurtig

18 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★:

Åh Disney är bäst :)

Svar: :D
Pauline Hurtig

19 Johanna Utterberg:

Åh jag älskar Disney! Och så fin han blev :)

Svar: jag med! ja visst :)
Pauline Hurtig

20 Ullie:

så fin han blev .
ja men på riktigt dessa klassiker ja gillar dem än men mina tonåringar lägg av mamma ha ha

Svar: visst blev han :) haha jaså tycker alla åldrar verkar älska disney :)
Pauline Hurtig

21 Dixiwonderland.com:

Kan inte fatta att han har blivit så stor! Känns ju som att du fick honom igår. Goa killen och så fin med nya frisyren :D

Svar: men känner samma :o ja eller hur :D
Pauline Hurtig

22 Amanda (Swedish Passport):

Haha åh, kalas kan ju vara bra jobbiga ibland ;) Men huuuur kan du inte ha sett alla Disneyklassiker? Trodde det var en sån där grej som typ tillhörde allmänbildningen, haha! Men det kanske bara är min familj som är lite småknäppa Disneyfreaks ;)

Svar: haha ja :) alltså jag kan ju som alla men har inte sett alla från början till slut, så kul att se dom med Theodor nu :D
Pauline Hurtig

23 Delila:

Sååå söt!

Svar: :D
Pauline Hurtig

24 Annika:

Vad mysigt att se Disneyfilmer, Den lilla sjöjungfrun är min favorit. Tycker att Krabban Sebastian är så mysig. Vad fin Theodor blev.

Svar: den såg vi idag :D men Theodor tyckte att den var lite för läskig
Pauline Hurtig

25 sara:

Vad mysigt och roligt med kalas :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: