En ny poster

Inlägget är i samarbete med bga.se
 
I fredags flyttade vi hem från stugan. Jag älskar verkligen att bo där men nu kändes det så mysigt och skönt att flytta hem. Vi trivs verkligen så bra i vårat fina hus.
 
 
Jag har fått hem denna supersnygga poster i samarbete med bga. Jag hade så svårt att välja, de har verkligen så himla mycket fina posters. Men till slut valde jag denna snygga karta över Luleå. Staden som vi bor i. Tycker att de är en så snygg och stilren inrednings detalj med kartor. Är verkligen nöjd över hur den passar in hemma hos oss. Just nu står den på byrån men tanken är att den ska upp ovanför soffan. Ovanför soffan hänger nu en världskarta (den som syns i spegeln på bilderna), men helt ärligt har jag tröttnat lite på den. Älskar att förändra, fixa och göra fint i hemmet med små medel. Speciellt så här till hösten, när de blir mörkare och man spenderar mer tid inne är det ju så roligt med nytt till hemmet. Men jag vill ha en till tavla brevid och har tänkt att ta en ny porträttbild på Theodor i svartvitt (som man förövrigt kan trycka upp till poster på bga s hemsida, hur bra?). Det kommer bli såå snyggt. 
 
 
Kika in på https://www.bga.se/ och kolla in alla superfina posters. Med koden lillafrokenhurtig25 får ni 25% rabatt på alla posters fram till den 15/9.
 
De har så många olika sorters posters, massa olika motiv, färger och kategorier. Djur och insekter, kökstavlor, barntavlor, familjetavlor, bröllopstavlor, växter, citat, fotokonst och fashion är bara några av alla kategorier som finns på bga's hemsida. En kategori jag fastnade lite extra för var dessa pantentritningar (bilderna nedan är från bga s hemsida), tycker de var så snygga! Det finns med alla möjliga motiv, kameror, parfymflaskor, legogubbar och instument. Tänk vilken toppen present alltså. Kan hända att jag måste klicka hem dessa med flygplanet och luftballongen, blev lite smått förälskad i dom, skulle vara så fina på Theodors rum.
 
 
Kom ihåg rabatt koden lillafrokenhurtig25 för 25 % rabatt på posters!

Kommentarer:

1 Beatrice Jakobsson:

Superfina posters, så fina!

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Åh vad fint och bra tips! <3 Kramis

Svar: tack :D kul att du gillade det!
Pauline Hurtig

3 Dixi Wonderland:

Skönt att kunna byta hus så :D Då får man ju alltid längta!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

4 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Riktigt fina posters, men personligen föredrar jag att ha annat på väggarna :)

Ha en fin dag!

Svar: visst är dom, okej :)
Pauline Hurtig

5 Sara Ekman:

Så fint <3

Svar: tack!
Pauline Hurtig

6 Celine:

Så snyggt!!! Jag och Gustav funderar på att skaffa en sån poster med Boden och Kiruna! Känns som en fin påminnelse om var vi kommer ifrån när vi bor så långt borta från våra hem!

Svar: tack :D ja men gud så fint ju!
Pauline Hurtig

7 Therese:

Åh vad jag gillade den med ballongen!

Svar: ja visst är den fin! :)
Pauline Hurtig

8 ajlimullersandvik.blogg.se:

Så fint att få flytta hem, även om jag egentligen inte är redo för höst och redan saknar sommarstugan :)

Älskar din poster, jag skulle vilja köpa en med Umeå på :)

Svar: jag är redo nu! :D
tack visst är den fin, do it :D
Pauline Hurtig

9 Ida:

Så himla fin! Bga har så många fina :D

Svar: tack! ja verkligen :D
Pauline Hurtig

10 Annie:

Så fint!<3

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

11 Frida:

haha jag vet! :P

Roligt samarbete, man kan verkligen piffa till det hemma med snygga posters :)

Svar: verkligen! :D
Pauline Hurtig

12 Johanna Utterberg:

Vilken fin poster!! :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

13 Yasmine:

Ååååh så fina! Jag skulle gärna ha en karta över Halmstad :D Jag är lite av en kartfantast haha ;) Kram

Svar: visst är dom :D ja men så fint ju!
Pauline Hurtig

14 Malin:

Men så fin!! :D

Ja, hur mycket man än trivs någonstans så är det alltid så skönt att komma hem! <3
Kram på dig!

Svar: tack :D ja men så är det, känner mig dock hemma på båda ställerna :)
Pauline Hurtig

15 Ullie:

jätte fin ja det är allti många o svårt att vvälja

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

16 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Åh vad fin :)

Svar: visst är den!
Pauline Hurtig

17 enna:

Blev ju så fint :) Kram

Svar: tack så mycket :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: