En stund med målarboken

Alltså vilken dag jag har haft, tjorvigt på jobbet och jobbiga känslor. Jobbade över och hämtade Theodor först klockan fyra. Men väl hemma hade vi det så mysigt, såg film, åt mat och på började ett pyssel. Jonas skulle jobba kväll men kom hem tidigare. Yay! Nu sitter han å spelar och jag sitter brevid och tänkte ta och rita lite i en målarbok. Jag orkar inte se film just nu alltså, är inne i en så otroligt rastlösperiod. Klarar inte ens av att lyssna poddar, eller jo "vad blir det för mord "lyssnar jag på. Annars lyssnar jag bara på musik, de brukar bli så där ibland för mig, att jag liksom inte klarar av det. Så jag tror att lite målarbok blir bra för mig ikväll, det var längesedan.
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vad skönt att du har hittat något som du kan varva ner med och ha en fortsatt mysig kväll! <3 Kramis

Svar: ja, tack <3
Pauline Hurtig

2 Ullie:

jätte fin målarbok det är avkopplande
hoppas ni fick en skön kvvväll

Svar: verkligen! :)
Pauline Hurtig

3 Sara Ekman:

Jobbigt, men lät som kvällen blev mysig iaf<3

Svar: ja <3
Pauline Hurtig

4 Ida:

Åh tråkigt med en jobbig dag! Men hoppas kvällen blev bättre och måla i målarbok är ju så mys! :D

Svar: jo..tack det blev den!
Pauline Hurtig

5 Hemma Hos Felicia:

det är favoritstunden på dagen!!

Svar: att rita? :)
Pauline Hurtig

6 Jessica Högberg:

skönt att du hittat din grej när det blir så <3

Svar: ja <3
Pauline Hurtig

7 Tina:

Vad tråkigt när de blir sådana dagar! Men skönt att de var bra hemma sen, och de är ju aldrig fel när sambon kommer hem tidigare 😍 jag är alltid sysslolös av mig känns de som! Svårt att sitta still😂 så avkopplande att måla i målarbok 😍

Svar: jo :( ja verkligen!
Pauline Hurtig

8 Carolina:

Härligt att du kan ta bort din rastlöshets känsla genom att måla lite i boken. Jag blir enkelt rastlös också och genom att försvinna i en annan värld brukar göra susen faktiskt :D

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

9 Alice Lindström:

Vad mysigt!

Svar: jo :)
Pauline Hurtig

10 Emelie andersson :

Vilken fin målarbok. Sånt är kul :) hoppas ni får en fin helg :)

Svar: verkligen! tack
Pauline Hurtig

11 Ida:

Det är verkligen skönt att komma hem och sätta sig en stund och måla efter jobbet när det vart mycket där :)

Hoppas du får en trevlig helg :)
Kika in på nya bloggen www.gosansgodsaker.blogg.se

Svar: ja verkligen!
Pauline Hurtig

12 Annie:

Jobbigt att vara i en rastlös period. Hoppas det blev bra med målarboken :)

Svar: jo, tack det hjälpte bra :)
Pauline Hurtig

13 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Vet hur det är - känner mig själv ganska rastlös och disträ nu! :/

Svar: så jobbigt :/
Pauline Hurtig

14 Amanda Sofi:

Tråkigt med en jobbig dag, kram!

Svar: jo.. kram
Pauline Hurtig

15 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Skönt att du hittat något som du kan varva ned med

Svar: jo :)
Pauline Hurtig

16 Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagog:

Låter sunt, målarböcker för vuxna får en att koppla ner.

Svar: jo det är skönt
Pauline Hurtig

17 Frida:

Kul med målarbok! Och det är likadant för mig just nu. Känner mig alldeles för rastlös för att sitta still och bara titta på något. Vill gärna pyssla med något istället och göra saker.

Svar: ja :) ja ibland blir det så
Pauline Hurtig

18 Emma Engström:

Åh vad härligt att bara sitta och måla, älskar dock att både lyssna på musik och poddar! Kram <3

Svar: verkligen! ja jag med men poddar funkar inte i mitt mående just nu
Pauline Hurtig

19 Annika:

Jag tycker också att det är trevligt och avkopplande att måla i målarböcker.

Svar: ja älskar det!
Pauline Hurtig

20 Jeanette:

Vilken jobbig känsla det där lät som, att känna sig så rastlös är aldrig kul. Men lät som att du fick en mysig kväll ändå :)

Svar: jo :( absolut!
Pauline Hurtig

21 Yasmine:

Det är ju så avkopplande att måla i målarbok! Kram

Svar: verkligen!
Pauline Hurtig

Kommentera här: