Bläddra i bröllopsmagasin

 
Alltså detta är så mysigt, bläddra i bröllopsmagasin och anteckna. Hitta ideér, inspiration och juste det måste jag komma ihåg grejer är så himla kul. Önska bara att min maid of honor, min systerdotter Nicole, var här och planerade med mig. Hatar att vi bor så långt ifrån, men tanken är att hon ska komma upp en helg. Åh längtar! 
 
Vi har faktiskt det mesta klart, såklart mycket som inte går att fixa redan men vi har en väldigt bra bild av hur vi vill ha det. Jag har beställt en brudklänning som kommit och jag älskar den. Är verkligen jättenöjd, är rätt säker på att det är den det blir. Theodor var med när jag provade och sa "mamma den är perfekt!" och "mamma är en prinsessa". Väldigt bra betyg från honom alltså, lilla sötnosen.

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vad mysigt och förstår att du längtar till eran dag! <3 Kramis

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

2 Sara Ekman:

Åh måste vara så kul att planera allt <3

Svar: det är det! <3
Pauline Hurtig

3 Delila:

Så mysigt!!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

4 Yela:

Alltså hur roligt att planera bröllop! Va roligt att du hittat klänningen också 🤗

Svar: jätte :D
Pauline Hurtig

5 Emma Engström:

Kan tänka mig att det ger massor med inspiration av att kika i tidningarna, så kul verkligen!! <3

Svar: absolut :D
Pauline Hurtig

6 Jasmine:

En så härlig sysselsättning! Kul att inspireras och samla idéer. Roligt att du har hittat en brudklänning du gillar.

Svar: Tack för kommentaren till inlägget om min brudklänning. <3

Kram

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

7 Beatrice Jakobsson:

Kan verkligen tänka mig att det är sjukt mysigt! 😍

8 Emelie Andersson:

Vad roligt att Nicole kommer en helg, och jag är så spänd på klänningen, och vad söt kommentar från Theodor! :D

Svar: ja :D vad kul att höra :) eller hur!
Pauline Hurtig

9 Johanna Utterberg:

Åh så kul det måste vara med all planering och drömmande! :)

Svar: det är det verkligen! :D
Pauline Hurtig

10 Ullie:

bloggar hon inte längre ? saknat henne <3
mn gu ja hur mysigt är et inte o så fina biler o man bara suger i sej allt fint

Svar: hon är inte så aktiv på bloggen nu tyvärr <3 ja :D
Pauline Hurtig

11 Malin:

Alltså woooow så kul att planera och ÅH VAD MYSIGT! Förstår verkligen att du saknar din made of honor, men det blir skitbra ändå <3

Svar: ja :D ja verkligen <3
Pauline Hurtig

12 Ida:

Åh så roligt att planera bröllop!! Och så söta ord av Theodor, då är den verkligen magisk!! :'D

Svar: ja jätte! eller hur :D
Pauline Hurtig

13 Annika:

Vad roligt att planera inför bröllop.

Svar: superkul!
Pauline Hurtig

14 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Åh vad mysigt :)

Svar: ja jätte :)
Pauline Hurtig

15 MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap:

Åh så himla roligt :D

Svar: verkligen :D
Pauline Hurtig

16 Anita:

Åååh, kul ju! :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

17 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Jag kan tänka mig att det är spännande att planera inför en sån dag! :)

18 Ida:

Men åh vad mysigt!

Svar: oja :D
Pauline Hurtig

19 Jessica Högberg:

Prinsessa ska man vara då, så perfekt!! <3

Svar: hihi ja :)
Pauline Hurtig

20 Carolina:

Vad härligt att allt börjar bli klart och att ni båda känner er nöjda :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

21 Sara:

Gus vad härligt att ha den dagen framför sig och planera, och vilken gullig kommentar av sonen :) så fint sagt! :)

Svar: ja så roligt, ja men eller hur!!
Pauline Hurtig

22 Dixiwonderland.com:

Minns när jag jobbade i bröllopsbutik och var med när kunderna hittade sin klänning! Åh det var verkligen magiskt :D

Svar: vad kul :D
Pauline Hurtig

23 När Annie fotograferar på Gotland:

Älskar att bläddra. Är bröllopsfotograf och får dem gratis eftersom vi är med på mässorna dem ordnar. <3 Sitter också med egna bröllopsplaner och det är så mysigt! En kopp te och en tidning, inget slår det! Annars ägnar jag gärna många timmar på Pinterest!

Svar: åh vad kul :D ja så himla roligt!
Pauline Hurtig

Kommentera här: