Julklappstips: Upplevelsepresenter

Inlägget är i sammarbete med https://www.happy-day.se/
 
Jag gillar verkligen inte det här med att köpa onödiga grejer bara för att man vill ge någon en present. Det händer ju då och då att man verkligen inte kommer på någon bra present, de flesta har ju liksom redan allt de behöver och vill ha. Då är det ju så lätt att man bara köper någonting. Men tänk då att istället ge någon en upplevelse. Det är ju verkligen hur kul och bra som helst. På https://www.happy-day.se/ finns det massor av olika upplevelser som en kan göra själv eller ge bort. De har verkligen så mycket roliga och lyxiga grejer som man kanske aldrig ens skulle komma att tänka på annars. Liksom chokladprovning, ölprovning, helikoptertur, room escape och massa andra häftiga grejer. Är du osäker på vad personen skulle gilla så kan de ju själva få välja. Alltså hur kul?!
 
Jag valde att ge en upplevelse till en underbar vän till mig som har de lite kämpigt och jag tänkte att hon skulle bli glad av att få en rolig upplevelse och de blev hon verkligen! 
Jag gav det till min vän nu bara mitt i allt, men att ge detta som julklapp tycker jag verkligen är en toppen grej. Jag själv vet då att jag skulle bli så glad för det. Så ett julklapps tips från mig till er är uppleverser hos https://www.happy-day.se/ Vad skulle du välja för upplevelse?
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Jättebra tips på presenter och sånt kan verkligen vara svårt ibland. :-D Kramis

Svar: kul att du tycker det, ja verkligen
Pauline Hurtig

2 Henrik Olsson - Föreläsningar:

En upplevelse är helt klart med värd än en sak! :)

Svar: verkligen :)
Pauline Hurtig

3 Malin:

Ååååg vad jag håller med!

Svar: :D
Pauline Hurtig

4 Lisa:

Vilket bra tips. Sånt uppskattas ju alltid :)

Svar: vad kul att du tycker det :) ja :)
Pauline Hurtig

5 Jessica Högberg:

Upplevelser är verkligen härligt både att ge och få

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

6 Tess:

Bra tips gumman, en upplevelse är så mycket mer än materiella ting :D

sv; Nej man är nog lite dum ibland och tänker man måste fixa och greja och så glömmer man bort att man måste vila :)

Svar: kul att du tycker det :D
Pauline Hurtig

7 Dixiwonderland.com:

Jag tycker det är så roligt att ge bort upplevelser :D

Svar: ja det är det verkligen :)
Pauline Hurtig

8 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Kul med samarbete :) Upplevelser är alltid roligt

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

9 Sara Ekman:

Upplevelser är det bästa<3

Svar: ja <3
Pauline Hurtig

10 Delila:

Grymt fint presenttips <3

Svar: vad kul att höra :)
Pauline Hurtig

11 Anonym:

Vad fint av dig att ge till din vän

12 Anonym:

Vad fint av dig att ge till din vän

Svar: <3
Pauline Hurtig

13 Carolina:

Det är då inte helt fel att ge bort en sådan här julklapp! Brukar också ge bort upplevelsepresenter/julklappar då jag också lagt märke till att bara köpa något känns inte jämt så personligt :)

Svar: :)
Pauline Hurtig

14 Alice Lindström:

Så bra tips!

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

15 Annie - Stora Små Äventyr:

Upplevelser är verkligen kul att ge bort :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

16 Jasmine:

Vad fint av dig att ge en present till en vän som just nu kanske behöver lite extra omtanke. <3

Svar: Tack för kommentaren till mitt inlägg om att omhänderta en person till följd av dennes allvarliga missbruk.

Kram

Svar: <3
Pauline Hurtig

17 Emma Engström:

Har gett bort en del upplevelser i både julklapp och present förut! Själv skulle jag uppskatta en upplevelse mer än en sak, helt klart!! Så detta är grymt bra tips <3 KRAM

Svar: så kul :D
Pauline Hurtig

18 sara:

Kul tips på julklapp! Att få upplevelser är ju verkligen dom bästa presenterna :)

Svar: ja verkligen :)
Pauline Hurtig

19 Amanda (Swedish Passport):

Upplevelser är ju verkligen världens bästa present, både att ge och få :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: