Bullet journal November

 
Nu äntligen ska ni få se Novembers uppslag i min bullet journal. Tyvärr har jag inte kunnat jobba så mycket med den pga skov i reumatismen. Men de är ett ganska stilrent uppslag. En mandala som moodtracker. Själva månadsuppslaget provade jag ett nytt setup, med att ha dagarna i lodrätt, men helt ärligt är det jättejobbigt, får som ingen översikt, blir bara förvirrad haha.
 
 
Nu är min sjukskrivning slut och jag mår mycket bättre. Men märker av direkt när jag belastat händerna för mycket, får så ont. Så jag är lite orolig över hur det ska gå att gå tillbaka till jobbet, ska försöka ta det så lungt det går.
Igår var jag till tandläkaren och drog ut båda visdomständerna uppe. Så nu har jag bara en visdomstand kvar, men den ska också dras ut så småning om. Det gick jättebra att dra ut dom och känns så skönt att slippa.
Nu har jag just kommit hem från hälsocentralen där jag varit och tagit blodprover. Jag måste lämna blodprover varannan vecka pga. medicinen jag äter för RA;n.
 
Hipp och Happ.
Trevlig helg!

Kommentarer:

1 Lisa:

Förstår att det är oroligt att gå tillbaka till jobbet men som du säger, ta det lite lugnt så du inte får ett bakslag :)

Svar: ja hoppas det kommer gå bra.
Pauline Hurtig

2 Alice Lindström:

Du är så duktig!!
Vad bra att det känns bättre, hoppas det förblir så!

Svar: åh tusen tack!
tack :)
Pauline Hurtig

3 Netti Starby:

Vad fint det blev och så skönt att du mår bättre <3 Kramis

Svar: tack :) ja <3
Pauline Hurtig

4 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Det blev fint ändå, men visst vill man lättare kunna överblicka allt :)

Svar: tack, jo :/
Pauline Hurtig

5 Emma Engström:

Åhh du gör det alltid så himla bra verkligen!! <3

Svar: åh tack så mycket! :)
Pauline Hurtig

6 elin cecilia:

det där verkar så kul och pyssligt men jag är sååå inte kreativt lagd när det kommer till sånt där :D fan !

Svar: det är det! ja alla är vi olika :)
Pauline Hurtig

7 Jasmine:

Jag gillar din mood tracker för månaden.

Svar: Tack så mycket för kommentaren till inlägget om vår eftermiddag på Santa Monica Beach.

Kram

Svar: vad kul att höra :)
Pauline Hurtig

8 Ullie:

ja meen är det för att du nyligen fått ra eller? hoppas det blir bättre men kanske inte bra ietta väder
almenackan e fin ja glömmer o skriva i min =)

Svar: nej jag har inte fått det nyligt, men medicinen jag börjat med gör att måste ta blodprov. Tack :)
Pauline Hurtig

9 Emelie Andersson :

Skönt att slippa visdomständerna :) hoppas det går bra med värken nu när du ska tillbaka till jobbet <3

Svar: ja :D tack <3
Pauline Hurtig

10 Beatrice:

Kan verkligen tänka mig att det måste vara så skönt att bara sitta och måla samt göra uppslag för varje månad!! Snyggt! 😍

Svar: ja det är det verkligen, tack :)
Pauline Hurtig

11 Josäfin Andersson :

Jobbigt att dra ut tänder men skönt att ha det gjort!

Svar: jag är jätteglad :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: