Mother of Dragon

Jonas ser alltid game of thrones före mig, dels för att han inte kan hålla sig (ser det på natten) men också för att jag vill att han ska kunna säga till när jag ska titta bort. Igår började vi se de nya avsnittet men jag var alldeles för trött efter kvällsjobb. Kände mig så förkyld, hostade och var hes, de kom helt plötsligt och efter lunch idag var de borta. Så konstigt men så skönt haha, hoppas de håller sig borta. Jonas är iväg nu men har lovat att komma hem i tid så vi ska hinna se klart avsnittet. Vill se de nu!! Men tyvärr råkade jag få se en spoiler..Kollar ni?
 
 
Bilden är från förra hösten när vi hade maskerad, jag var Daenerys och Theodor var en drake. 

Kommentarer:

1 Emma Engström:

Jag började faktiskt att se GOT igår kväll :D Ska bli spännande att fortsätta!

Svar: vad kul :D
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

vad skönt att du mår bättre och vilken fin maskeradbild! <3 Kramis

Svar: verkligen! tack :D
Pauline Hurtig

3 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

Jag ser :)

Svar: kul!
Pauline Hurtig

4 Hanna:

Men så fina😍

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

5 Ullie:

åh lilla söt drake
nä vi har inte kollat är väl de enda snart antar ja :D

Svar: visst är han :D okej
Pauline Hurtig

6 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Åh, du har väl fler bilder på honom som drake :)

Svar: jo de la ja ut förra hösten när vi hade festen :)
Pauline Hurtig

7 enna:

Så fina :)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

8 Dixi Wonderland:

Vi kollar alltid på Måndagarna :D Om du är känslig så lär du inte tycka om detta avsnittet xD Dock så tycker jag att det var ett av de bästa avsnittet någonsin :D

Svar: vad kul :D det var ju bara krig hela tiden xD
Pauline Hurtig

9 Celine:

Haha jag såg den så fort jag vaknade på morgonen! Kan inte förstå att det bara är ett avsnitt kvar! I senaste avsnittet var jag tvungen att titta bort i en hel scen, så äckligt!

Svar: ja heller hur, vaaad ska hända. Samma här, ursh
Pauline Hurtig

10 MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap:

Vilken gullig bild!

Svar: tack snälla :)
Pauline Hurtig

11 Yasmine:

Jag har inte sett ett enda avsnitt haha, men jag gillar ert upplägg! ;) OCh superfin bild :) Kram

Svar: haha! tack :D
Pauline Hurtig

12 Alice Lindström:

Jaaa jag kollar!

13 Josefine:

Uschdå :( Skönt dock att du mår bättre redan idag igen :D

Svar: jo :)
Pauline Hurtig

14 Bella:

Vilken bra maskeradoutfit☺

Svar: hihi ja :D
Pauline Hurtig

15 Carolina:

Vilken gullig utstyrsel! Jag ska se veckans avsnitt idag är planen, tycker att Game of Thrones är rätt så bra faktiskt ;)

Svar: tack :D vad kul!
Pauline Hurtig

16 Sarah:

Jag kollar inte på den serien :) Jätteroligt med maskerad och så fina ni var :)

Svar: okej, tack :D
Pauline Hurtig

17 Ida - foto & häst:

Men så söt bild, roligt att ni var utklädda till Daenerys och Drogon haha ;) Och Game of Thrones är ju bästa asså!! Sååå peppad på sista avsnittet :D

Svar: tack snällla :D ja :D
Pauline Hurtig

18 Emma :

Är snart klar med säsong 5 :)

Svar: okej, då har du mycket spännande kvar :D
Pauline Hurtig

19 Matilda Berlin:

Men dööör vad söta ni är tillsammans!! Kikar faktiskt inte på det (vet inte varför, men jag fastnade aldrig...). Kan kika på er istället, hihi! Kram <3

Svar: aw tack snälla <3 jag tycker den är så bra! men skulle aldrig se utan Jonas haha
Pauline Hurtig

20 Emerellas:

Nämen åhh så fin bild! :)

Svar: tack snälla :D
Pauline Hurtig

21 Sara Ekman:

Älskar GOT! :) Fredrik o jag kollar alltid tidigt på måndagmornarna för jag orkar inte vänta till efter jobbet <3

Svar: vi med :D haha som Jonas då <3
Pauline Hurtig

22 FridaochTove:

Vilken underbar bild! Älskar ert upplägg på att se avsnitten haha, skulle nog få bli så för min del om jag skulle se det någon gång. Kram<3

Svar: tack så jättemycket! hihi :D
Pauline Hurtig

23 Annika:

Skönt att du mår bättre. Fin bild på er.

Svar: jo :) tack :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: