Mamasaurus, papasaurus & kidosaurus

 
Theodor älskar ju dinosaurier och vår vän Ronja skickade en länk till mig på en tröja där det stod "mamasaurus". Jag kollade direkt in på den och älskade verkligen idén. Jag tänkte att jag ville matcha med Theodor och Jonas men hittade inga tröjor till dom så jag bestämde mig för att göra tröjorna istället. 
 
 
Jag köpte en vit t-shirt till oss var och så papper som man skriver ut och stryker på tyg. Sedan skrev jag Papasaurus, Kidosaurus och Mamasaurus och hittade snygga siluetter av dinosaurier. Sedan skrev jag ut detta (spegelvänt) och strök fast på t-shirtarna.
 
 
Vi är så nöjda, tycker de blev såå snygga och så roligt att kunna matcha. Jag är en stolt mamasaurus!
 

Kommentarer:

1 enna:

Så söt! Fina ni är

Svar: tack, aw hihi :)
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Men oj vad gulligt och perfekt för hela familjen! <3 Kramis

Svar: TACK :D
Pauline Hurtig

3 David och Bella:

Haha åh! Så himla gulliga alla tre :)!

Svar: hihi tack :D
Pauline Hurtig

4 Amanda Sofi:

Så rolig ide ju!

Svar: :D
Pauline Hurtig

5 Alice Lindström:

Men vad gulligt!!!

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

6 Amanda:

Men åh gud så söta! :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

7 Celine:

Så gulligt! Du har ju sådana idéer jämt!

Svar: tack! hihi :D
Pauline Hurtig

8 Ullie:

hi hi åh så söta de va
har suttit ni i helgen o kollat jurassicpark filmerna jo man kan ju kika om dem om igen liksom :D

Svar: tack! :)okej, jo, är dock länge sedan jag såg
Pauline Hurtig

9 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Haha, vilka häftiga t-shirts!! :P

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

10 Matilda Berlin:

Men alltså jag DÖR vad söta!! Hihi! ni är verkligen helt otroliga ju!! Kram vännen <3

Svar: aw tusen tack!!
Pauline Hurtig

11 Hilma Eklund :

Hihi men guuuud vilka mysiga tröjor! 😍

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

12 Farmor och svärmor :

Jättefina! Du är så piffig och fiffig 💜

Svar: åh tack så mycket! <3
Pauline Hurtig

13 Annie:

Så fina ni är!så kreativt :)

Svar: tack snälla! :D
Pauline Hurtig

14 Amanda (Swedish Passport):

Men alltså du anar inte hur mycket jag avundas din kreativitet! Du är ju så himla duktig och påhittig, och sedan ska vi inte ens tala om hur fint resultatet blir! :D

Svar: aw tusen tack fina du!!<3
Pauline Hurtig

15 Dixi Wonderland:

Så kul :D

16 Ida - foto & häst:

Nej men guuud så söta tröjor haha! Och så himla härliga och fina bilder :'D

Svar: tack snälla! :D
Pauline Hurtig

17 Emerellas:

Men åhh vad fina! Jag älskar också dinosaurier :) Vars hittade du dom där? :)

Svar: tack :D vad menar du med "hittade dom där?" :)
Pauline Hurtig

18 Sara Ekman:

Nej vad gulligt :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

19 Emma Engström:

Nämen åh vilka himla söta tröjor! :D

Svar: tack så mycket :)
Pauline Hurtig

20 Angelica Wåhlin:

Så fina ju!

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

21 Johanna Utterberg:

Superkul idé ju! :D

Svar: :D
Pauline Hurtig

22 Yasmine:

Alltså det måste vara den gulligaste idén jag någonsin sett! :D Kram

Svar: aw tack så jättemycket :D
Pauline Hurtig

23 Sarah:

Så roligt att kunna matcha varandra :)

Svar: ja, älskar det :D
Pauline Hurtig

24 sarah :

aj jobbgit att vara tröt =/ åh coola tröjer

Svar: tack
Pauline Hurtig

25 Therese:

Åh så gulligt!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

26 Jasmine:

Åh, så väldigt sött! <3

Svar: Tack för att du kommenterade mitt inlägg om Störst av allt.

Kram

Svar: tack :D<3
Pauline Hurtig

Kommentera här: