Årets dansuppvisning

I höstas började jag och 2 till att skiva manus till årets danssaga. Jag kom med idén att vi skulle göra en dansuppvisning inspirerad av filmen Aristocats å de andra gillade idén så vi började skriva. Vi har skrivit flera år så de gick riktigt bra. Det är så himla roligt! Vi har ca 500 barn som dansar så vi måste dela upp det på 2 dansuppvisningar som är likadana. Varje dansgrupp får en roll att spela i uppvisningen, i år hade jag bruna katter och gässen. Tillsammans blir det en hel saga och det är så roligt att se.
 
 Theodor så stolt med sitt diplom. Å de fina blommorna jag fick.

I veckan har det varit dansuppvisningar och Theodor har varit med mig på det flesta. Han tycker att de är så roligt, han har verkligen varit duktig, klappat med, dansat i publiken och hjälpt till. Vi ger diplom till alla barnen å såklart ville Theodor också ha en, å oj så stolt han blev. Nästa år vill han vara med och dansa så jag tänkte prova sätta han i dansklass redan till hösten. De är egentligen ett år för tidigt men han är så duktig på att ta koreografi, härma och lyssna så jag tänkte att vi provar. Så kul!


Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vad gulligt att han är med och hjälper till! :-D Kramis

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

2 Sara Ekman:

Åh vad kul <3

Svar: ja :)<3
Pauline Hurtig

3 Johanna Utterberg:

Åh så roligt att han också fick diplom, så stolt! :D

Svar: ja :D verkligen!
Pauline Hurtig

4 Celine:

Åh tror verkligen han kommer stortrivas i dansklass!

Svar: ja det tror jag med :D
Pauline Hurtig

5 Ullie:

men va roligt det gillade de nog
ha en fin söndag

Svar: jo :D tack hoppas du haft det med!
Pauline Hurtig

6 MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap:

Men så roligt det låter, söt han är!

Svar: det var det! ja eller hur :D
Pauline Hurtig

7 Hilma Eklund :

Men vad gulligt att han är där och hjälper till! Klart han ska ha diplom 😍

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

8 Ida - foto & häst:

Men så roligt och så himla söt bild! :'D

Svar: ja :D tack! :D
Pauline Hurtig

9 Angelica Wåhlin:

Men vilken bra idé på danssaga :D

Svar: ja det blev superbra :D
Pauline Hurtig

10 Emma:

Naaw så gullig där med diplomet!

Svar: eller hur!!
Pauline Hurtig

11 Jasmine:

Så roligt!

Svar: Tack för orden.

Kram

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

12 Dixi Wonderland:

Jag gick i dans när jag var liten, älskade det :D

Svar: kul! :D jag har dansat sedan jag var 6 år
Pauline Hurtig

13 Sara :

Så roligt! :D

14 Sara :

Så roligt! :D

Svar: oja :D
Pauline Hurtig

15 Emma Engström:

Åh jag kan tänka mig att det var en himla rolig upplevelse att se :D <3

Svar: verkligen :D
Pauline Hurtig

16 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Klart att han ska ha ett diplom!! :)

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

17 Carolina:

Vad roligt med dansuppvisning med små barnen och härligt att det gick bra. Alltid roligt att göra en danssaga (gått på det själv). Hoppas Theodor fortsätter vara intresserad till nästa gång :D

Svar: ja super kul! ja vi får se :D
Pauline Hurtig

18 Alice:

Vad roligt, vilken idé ju! ^^ Älskar när man använder dans på ett lite annorlunda och kreativt sätt!

Svar: ja, så kul :D
Pauline Hurtig

19 Annika:

Vad roligt med diplom, och vilken vacker blombukett.

Svar: verkligen, ja visst är den :D
Pauline Hurtig

20 Flisan:

sv: då äre verkligen dax :D

åh kul :D

Svar: oja :D
Pauline Hurtig

21 Therese:

Åh vad roligt!

Svar: jätte!
Pauline Hurtig

22 Yasmine:

Vad roligt att det blev en succé! :D Och så roligt att han också vill vara med och dansa! Kram

Svar: ja :D verkligen!
Pauline Hurtig

23 Josäfin Andersson :

men åhh vad roligt! :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: