Sovit över hos mormor

 
Igår åkte Jonas till stockholm med en kompis för att se Hurula på Berns. När jag slutat jobbet hämtade min svärmor mig och vi for tillsammans och hämtade Theodor på förskolan, så mysigt. Sedan for vi till Theodors gammelmormor och gammelmorfar för att fira deras födelsedagar. Vi åt mat och hade det trevligt, Theodor var så trött när vi gick där ifrån. Jag hann inte gå långt så somna han i vagnen. Vi gick till min mamma för att sova över där. Dels för att de är närmare, för att jag inte vill sova själv, för att vi skulle vara med henne idag och för att de är mysigt. Men Theodor ville inte vakna så vi la honom i min gamla säng där han sov gott. Å jag och mamma såg let's dance, myspys. När vi vaknade idag sa han: Åh är vi hos mormor? Jag går till mormor mamma, du kan sova kvar.
 

Kommentarer:

1 Znogge:

Så mysigt att få sova över hos mormor! I morgon kommer vårt lilla <3 hit ett par timmar när hennes föräldrar har några ärenden att uträtta. Vi längtar redan efter henne!

Svar: ja :D vad mysigt!
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Åh vad mysigt ni hade det! <3 Kramis

Svar: absolut :D
Pauline Hurtig

3 Johanna:

Så söt kommentar av honom, du kan sova kvar <3

Svar: ja så gullig <3
Pauline Hurtig

4 MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap:

Mysigt och vilka söta bilder!

Svar: ja, tack :D
Pauline Hurtig

5 MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap:

Mysigt och vilka söta bilder!

6 Ullie:

åh lilla öta pluttis
ja men va härligt gillar inte heller sova själv sådär när maken jobbar natt. men ja nu är mina större ju så tim älst 17 i sommar 1.96 och 47 i skor "passar" mamma säger han ha ha söt

Svar: ja :D
oj lång å stora fötter, ska bli spännande och se var Theodor landar :)
Pauline Hurtig

7 Carolina:

Åh vilken lycka för lilla Theodor att få vakna upp hos sin mormor :D

Svar: verkligen :)
Pauline Hurtig

8 Yasmine:

Nej så mysigt <3 Kram

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

9 Dixi Wonderland:

Mysigt att kunna sova över hos din mamma :D

Svar: verkligen!
Pauline Hurtig

10 Sara:

Åh så gosig!!

Svar: absolut :D
Pauline Hurtig

11 Sara:

Åh så gosig!!

12 Sara Ekman:

Så mysigt <3

Svar: väldigt <3
Pauline Hurtig

13 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

Vilken mysig start på dagen ni fick :).

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

14 Josefine:

Haha nämen åå, mysis <3

Svar: absolut <3
Pauline Hurtig

15 Matilda Berlin:

Men alltså guuu vad underbart!! Både myset, att du kanske fick lite sovmorgon då och att han känner sig så trygg och lycklig där att han bara traskar upp. UNDERBART ju!! kram fina <3

Svar: ja :D <3
Pauline Hurtig

16 Celine:

Åh så mysigt <33

Svar: ja <33
Pauline Hurtig

17 Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Åhh vad mysigt det låter!

Svar: det vare! :)
Pauline Hurtig

18 Jasmine:

Åh, vilken mysig fredag med efterföljande lördag. :)

Svar: Tack för kommentaren.

Kram

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

19 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Mysigt :)

Svar: absolut :)
Pauline Hurtig

20 Alice Lindström:

Vad mysigt!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: