Vilken härlig dag

Nanana nanana nana
Alltså, egentligen har inte min semester börjat än, den börjar ju tekniskt sett imorgon. Men jag är redan inne i semesterflowet, så himla skönt. Jag har liksom kommit ner i ett inre lugn, så härligt! Tror mycket att de är värdet som gör det, det vart verkligen sommar. I morse drog jag på mig min himmelsblå playsuit och gick ut å åt frukost, sedan har vi varit ute i princip hela dagen och jag älskar det. Theodor med, herregud vad han njuter. Vi tog fram Theodors lilla pool idag. Han tycker det är så roligt! Så han plaskade och badade och jag satt brevid och läste, underbart!
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

vad härligt att din semester börjar imorgon och så söta bilder! <3 Kramis

Svar: ja :D åh tack!
Pauline Hurtig

2 Ullie:

men ja tycker nog faktiskt att det är lite fuskit att flera st verkar ha haft fint väder me sol
vi har haft varmt här me utan sol

ja bara pooln kommer fram så . vi får se ifall de badar i en i år så den kommer upp här

Svar: haha ja men idag har vi haft mulet. Ja :D
Pauline Hurtig

3 elin:

Härliga bilder<3

Svar: tack<3
Pauline Hurtig

4 Malin:

åh så underbart ❤️

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

5 Ida - foto & häst:

Men åh så mys!! Så härliga bilder haha :D

Svar: jätte! tack :D
Pauline Hurtig

6 Janie Lindahl:

Vilken söt liten Theodore du har! 😍 Åh, förstår semestermodet, härligt! Hoppas du får njuta ordentligt av ledigheten ❤️

Svar: ja visst är Theodor söt :D ja så härligt, tack det ska jag försöka!
Pauline Hurtig

7 lindajanssons - fashion:

Men så härliga bilder🤗

Svar: tack!
Pauline Hurtig

8 Hanna:

Underbart mysigt ❣️

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

9 Malin:

Åh, vad härligt med en sån liten pool :D

Svar: absolut! :)
Pauline Hurtig

10 Angelica Wåhlin:

Låter sååå härligt!

Svar: det var det! :)
Pauline Hurtig

11 Therese:

Vilka underbara bilder!

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

12 Matilda Berlin:

Men alltså jag DÖR vad underbart!! <3

Svar: jaaa :D <3
Pauline Hurtig

13 Jessica Högberg:

Semestermode, pool och stugan låter super härligt. Jag är på väg till min stuga nu🥰

Svar: såå härligt! åh vad underbart :)
Pauline Hurtig

14 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Ha en underbar semester! :)

Svar: tack så mycket :D
Pauline Hurtig

15 Annika:

Vilka härlig bilder. Ha en underbar semester och en Trevlig Midsommar!

Svar: tack så mycket! detsamma :D
Pauline Hurtig

16 sara:

vad skönt att ni gått på semester nu :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

17 Sara Ekman:

Vad härligt <3

Svar: ja <3
Pauline Hurtig

18 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Åh så härligt :)

Svar: absolut!
Pauline Hurtig

19 Alice:

Härliga bilder!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

20 Yasmine:

Dagar när de är som bäst! Kram

Svar: Ja :D kram
Pauline Hurtig

Kommentera här: